Maja Remic je nova direktorica marketinga in odnosov z javnostmi pri Alpini
Poleg funkcije direktorice marketinga in odnosov z javnostmi je Maja Remic prevzela še vodenje maloprodajne mreže v Sloveniji in krovno upravljanje strategije razvoja maloprodajne mreže v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji.
V več kot 16-ih letih kariere je Maja Remic izkušnje nabirala v Belinki in Merkurju, kjer je opravljala različne vloge v prodaji, marketingu in razvoju poslovanja na segmentih prodaje končnim potrošnikom (B2C), medorganizacijskem segmentu (B2B) in spletnih prodajnih kanalih. Pred prihodom k Alpini je bila direktorica prodaje v Merkurju. Med pomembnejšimi dosežki izpostavlja preznamčenje blagovne znamke Merkur, predstavitev blagovne znamke Rečeno Storjeno, uvajanje novih pristopov in tehnologij v prodajni proces ter celovito reorganizacijo prodaje z združitvijo maloprodaje in veleprodaje.
»Kompetence s področja upravljanja marketinških in prodajnih timov, blagovnih znamk, procesov prestrukturiranja, razvoja prodajnih formatov in poznavanja trendov v trgovski panogi bodo pomembno prispevale k prestrukturiranju podjetja ter upravljanju strateškega razvoja slovenskega proizvajalca obutve z več kot 70-letno tradicijo,« je za MM povedala Maja Remic.