Maja Ferme
Aktualno

Maja Ferme je nova ambasadorka znamke Alfa Romeo

Znana slovenska modna oblikovalka Maja Ferme in predstavniki podjetja Avto Triglav, distributerja vozil Alfa Romeo, so danes slovesno naznanili dolgoročno sodelovanje.

»Sodelovanje med blagovno znamko Alfa Romeo in Majo Ferme nikakor ni naključje, saj obe prisegata na eleganco in vrhunski dizajn,« je na novinarskem dogodku v ljubljanskem hotelu Mrak uvodoma izpostavil Uroš Mravinec, direktor podjetja Avto Triglav, ki je del skupine Emil Frey.

Da je med obema znamkama veliko vzporednic, je prepričana tudi Tajda Mekinc Oblak, vodja marketinga in odnosov v javnostmi v podjetju Avto Triglav, ki smo jo vprašali, zakaj so se odločili za sodelovanje prav z Majo Ferme: »Vidimo jo kot nadvse primerno ambasadorko blagovne znamke Alfe Romeo, saj je z modo povezana prav tako tesno kot Alfa Romeo. Zgodba te avtomobilske znamke se je namreč začela pred 115 leti v Milanu, svetovni prestolnici modi, in tudi najnovejši model Alfa Romeo, ki se bo svetovni javnosti predstavil 10. aprila, je ime dobil po tem mestu. Vzporednic med obema premijskima blagovnima znamkama je torej veliko, predvsem pa so tako za modele Alfa Romeo kot tudi za kreacije Maje Ferme značilne elegantne linije.«

Veliko skupnih točk – eleganca, športni navdih in trajnost

Tudi oblikovalka je navdušena nad sodelovanjem z italijansko avtomobilsko znamko. Za MM je povedala, da so se z družino pred nekaj meseci vrnili s skoraj enoletnega potovanja po svetu, kjer so po 19-ih državah potovali z avtomobili različnih znamk in prevozili preko 100 tisoč kilometrov. »Ko sem se vrnila nazaj domov, je bilo edino logično, da začnem sodelovati z Alfo Romeo, kajti obe znamki, tako Premium Ferme kot Alfa Romeo, sta vrhunski, premijski, poleg tega pa obe navdihuje zgodovina športa. Sama sem navdušena nad Alfo Romeo tako zaradi videza in elegance kot tudi kultnega znaka v obliki trikotnika, ki se odraža tudi v puloverjih z V-izrezom znamke Premium Ferme,« pravi.

Kot dodaja, obe blagovni znamki temeljita na kakovosti, poskušata delati presežke vsaka na svojem področju in biti inovativni: »Pri Alfi Romeo me je navdušilo tudi to, da so kot prvi v avtomobilski industriji na trg uvedli NFT-je.« Pri tem poudarja še en skupni imenovalec obeh znamk, in sicer trajnostno razmišljanje.

Prav zaradi vrednot, ki združujejo obe blagovni znamki, si pri Avto Triglavu obetajo dolgoročno sodelovanje z Majo Ferme ali kot pravi direktor Uroš Mravinec: »Želimo si, da bi Tonale Q4 na njenih poteh modno oblikovalko navdihoval še za mnoge druge kreacije.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji