mlekarne
Aktualno

Ljubljanske mlekarne na trajnostni poti

Ljubljanske mlekarne ob svetovnem dnevu okolja, ki smo ga praznovali 5. junija, izpostavljajo pomen trajnostnega delovanja.

Zavedajo se, da imajo čedalje večjo vlogo pri trajnostni naravnanosti družbe podjetja, ki lahko z inovativnimi pristopi veliko pripomorejo k zmanjšanju odpadne embalaže. Sami od uvedbe certifikata EMAS, ki so ga prejeli kot prvo podjetje v živilsko-predelovalni panogi, vztrajno zmanjšujejo emisije v okolje, nadzorujejo porabo naravnih virov, v proizvodnih obratih pa imajo nameščene svoje čistilne naprave in vzpostavljen premišljen sistem ločevanja odpadkov.

Pred dvema letoma so naredili še korak naprej in prvi v Sloveniji zaprli interno snovno zanko za embalažo Tetra Pak, v katero polnijo tudi jogurte Ego in Mu (ki so tudi edini jogurti iz obnovljive kartonske embalaže Tetra Pak pri nas). S snovno zanko so predelavo odpadnih materialov zaprli v svoj proizvodni in podjetniški krog. To pomeni, da od papirnice, ki iz njihovega odpadka izdeluje brisačke in toaletni papir, odkupujejo higienski material, ki ga potrebujejo v podjetju. Brisačke, v katere si briše roke 600 zaposlenih, so narejene iz embalaže Alpskega mleka ali jogurta Mu.

Pomembno je izobraževanje otrok

S projektom Mlekastično, ki ga izvajajo v partnerstvu s programom Ekošola, otroke in mladostnike izobražujejo, kako pridobivajo slovensko mleko, kako je poskrbljeno za krave mlekarice, kdo so slovenski pridelovalci mleka, kakšen je pomen in vpliv lokalne samooskrbe z mlekom ter o skrbi za živali. Da bi pot mleka čim bolj približali najmlajšim, so v teh dneh izdali tudi poučno-zabavno knjižico z naslovom »Ima mleko noge? Bertin vodnik po poti slovenskega mleka«. Skozi pripovedovanje kravice Berte in njene uganke otroci odkrivajo, kaj se dogaja za stenami hlevov, mlekarn in trgovin ter spoznajo pot mleka in mlečnih izdelkov od kmetije do domače mize. »Zavedamo se, da je napredek slovenske mlečne industrije v smeri ekološkega in trajnostnega v veliki meri odvisen tudi od nas. Mi smo tisti, ki vodimo razvoj, s svojimi količinami pa smo ključna stična točka med slovenskimi kmeti, trgovci in kupci. V zadnjih letih svojo tržno in komunikacijsko veljavo izkoriščamo za usmerjanje v bolj trajnostno delovanje, tako na ravni podjetja kot tudi s podporo pomembnim okoljskim projektom,« pravi Maja Kalan Pongrac, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji