tiktok
Aktualno

Lestvica zaslužkov: TikTok ni niti polovico tako dobičkonosen kot Instagram

Prvič v svoji šestletni zgodovini je medij HopperHQ poleg lestvice največjih na Instagramu ustvaril tudi lestvico največjih zaslužkarjev na TikToku. Iz podatkov je razvidno, da se na TikToku zasluži precej manj kot na Instagramu.

Charlie D’Amelio se uvršča na prvo mesto na seznamu najbogatejših na TikToku. Ima 142 milijonov sledilcev in zasluži 105.000 dolarjev na objavo. Kljub temu, da je na Instagramovi lestvici na 39. mestu, na njem zasluži več, in sicer 263.000 dolarjev na objavo.

Prvih 5 na seznamu najbogatejših na TikToku je:

1. Charlie D’Amelio: 142,9 milijona sledilcev, 105.100 dolarjev na objavo

2. Khabane Lame: 144,5 milijona sledilcev, 90.490 dolarjev na objavo

3. Bella Poarch: 90,3 milijona sledilcev, 66.830 dolarjev na objavo

4. Addison Rae: 88,1 milijona sledilcev, 65.200 dolarjev na objavo

5. Kimberly Loaiza: 64 milijonov sledilcev, 47.380 dolarjev na objavo

Mike Bandar, soustanovitelj HopperHQ, razloži, da jih je z naraščajočo priljubljenostjo TikToka zanimalo, koliko zvezde TikToka zaslužijo na tej platformi in kako je njihov zaslužek povezan s tistim na Instagramu. »Zaslužek na TikToku je manjši, a to je posledica relativne svežine platforme, ki je blagovne znamke in podjetja še niso popolnoma osvojili. Morda bomo v prihodnjih letih priča obratu, pravzaprav je to zelo verjetno.«

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji