bla
Aktualno

Lep namen, a le zamah v prazno

Kreativna direktorja Luka Bajs in Tine Lugarič sta za MM podala svoj (komunikacijski) pogled na »boksarski« video Državnega zbora.

Pisanje tega prispevka se je izkazalo za malce težjo nalogo od pričakovane, saj je večina potencialnih sogovornikov odklonila komentiranje videa. Še enkrat poudarjamo, da nas je zanimal zgolj in izključno komunikacijski vidik akcije »Za male in velike junake«.

Ko gledanje kar boli

»Žal že pol ure iščem bolj primerno slovensko besedo, a ne najdem boljše od angleške cringe. Gledanje boli, kot verjetno bolijo udarci v boksarskem ringu. Državni zbor, ki je naveden tudi kot produkcijska hiša, je z videom zamahnil v prazno. Tako daleč v prazno, da je na koncu nokautiral samega sebe. Škoda, ker ima video lep namen in bi bil lahko s pravim strokovnim svetovanjem udaren in spodbuden. Tako pa me samo spodbudi, da bi ga čim prej ugasnil,« je povedal Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT in kreativni direktor leta po izboru MM-a. Ob tem dodaja, da sam navadno pozdravlja poskuse, ko branža, ki je sicer komunikacijsko konzervativna, ustvari nekaj drugačnega in nepričakovanega. »A naj to naredi pod vodstvom komunikacijskih in produkcijskih strokovnjakov,« je jasen.

Simpatična domislica, neposrečena izvedba

Kot pravi Tine Lugarič, kreativni direktor in soustanovitelj kreativnega studia Trampolin, je sam najprej mislil, da gre za prikaz parlamentarnega »obračunavanja«, katerega smo iz te hiše vajeni, in da so s podajo roke želeli pokazati, da zdaj pa bo vse drugače, da oni niso takšni in da sodelujejo. »V tem kontekstu bi domislica lahko bila simpatična kljub ne preveč posrečeni izvedbi videa. Ko pa sem na koncu videl, kaj je pravzaprav tema videa, me je vsebina pustila v nekakšnem nedefiniranem 'WTF' stanju. Tako težke življenjske tematike se seveda morajo obravnavati z večjim občutkom, četudi izberemo lahkotnejši ton. Če so v pediatrični kliniki s to vsebino dosegli kaj pozitivnega, potem je to super. Morda je video spremljala še kakšna konkretna pomoč z njihove strani. Upam, da je. Če ni in če je šlo zgolj za lastno promocijo, potem je to seveda zelo narobe,« je povedal.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji