lego
Aktualno

Legove »pošasti« strašijo po Londonu, New Yorku in Tokyu

Lego je predstavitev svoje animirane serije DreamZZZ podprl tudi z oglaševalsko akcijo na 3D-oglasnih panojih.

Serijo, ki ji bodo poleti dodali tudi posebno izdajo stripa, Lego predvaja izključno na YouTubu in kot pravijo, se je preko 3D-panojev »fantazija srečala z resničnostjo«. Animacije so delo Legove interne agencije; v Londonu se je kot prva predstavila sova, na newyorškem Time Squareu krokodil, v Tokiu pa nad pico navdušeni robot. Vse animacije se končajo na enak način: glavni junaki »zapustijo« zaslon in »skočijo« v resničnost.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji