z
Aktualno

Le 4 % marketingarjev meni, da bi morali biti v pisarni vsak dan

Marketing Week v svoji raziskavi ugotavlja, da je v oglaševalskem sektorju eden do tri dni v pisarni pravo razmerje med delom od doma in v pisarni.

Kot smo pisali teden dni nazaj, je britanska marketinška revija Marketing Week sredi marca izvedla anketo, v kateri jih je zanimalo, kako izvajati delovne iniciative na področju hibridnega dela. Ugotovili so, da je hibridno delo postalo stalnica delovnega življenja večine zaposlenih v marketingu in oglaševanju in da velika večina zaposlenih v marketinškem sektorju vsaj en dan v delovnem tednu oddela na daljavo.

Ker je članek, v katerem so razkrili rezultate ankete, naletel na veliko pozornost, so se odločili anketo nadgraditi.

Trend vračanja k delu v pisarni

Zdaj so ugotovili, da le 4 odstotki zaposlenih v marketingu in oglaševanju menijo, da bi morali v pisarni oddelati pet dni na teden. Raziskava, v kateri je sodelovalo skoraj tri tisoč ljudi, ugotavlja, da jih velika večina (68 odstotkov) meni, da bi morali biti v pisarni le od enega do tri dni na teden. V raziskavi so prav tako ugotovili, da več kot polovica anketirancev opaža trend vračanja k delu v pisarni. Anketiranci poudarjajo, da lahko ravnotežje med delom doma in v pisarni omogoča dneve brez motečih sestankov, hkrati pa ohranja stik med ekipami.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji