s.Oliver
Aktualno

Znamka s.Oliver bo oblekla slovenske nogometaše za nastop na evropskem prvenstvu

Podjetje s.Oliver Slovenija je postalo uradni partner slovenske nogometne reprezentance in bo zagotovilo uradne uniforme za celotno reprezentanco, strokovni štab in podporno ekipo za nastop na prihajajočem evropskem prvenstvu v Nemčiji (UEFA 2024).

»Nogomet resnično zaseda prestol najbolj priljubljenega športa na svetu, kjer velika tekmovanja, kot je evropsko prvenstvo, prinašajo občutek praznovanja in združujejo ljudi iz vseh koncev sveta. Nogometaši so postali ikone sloga, ki jih modni oblikovalci in blagovne znamke želijo obleči, kar kaže na tesno prepletenost športa in mode,« pravijo pri znamki s.Oliver. Dodajajo, da so prepoznali to sinergijo in se zavezali k oblikovanju oblačil, ki nogometašem ne zagotavljajo le elegantnega videza, ampak tudi udobje, ki je ključno za njihovo dobro počutje.

nogometna1

»Obleči nacionalno nogometno reprezentanco je za naše podjetje velika čast. S tem partnerstvom s.Oliver izkazuje podporo in zaupanje v uspeh slovenske reprezentance, hkrati pa se povezuje z vrednotami športa, kot so ekipni duh, strast in odličnost,« je povedal Marko Arsenovič, generalni direktor podjetja s.Oliver Slovenija.

Moška obleka Jogg suit predstavlja nepremagljivo udobje

Člani reprezentance bodo nosili v model moške obleke Jogg suit s.Oliver Black Label, ki je odličen primer, kako lahko sodobna moška moda združi funkcionalnost in slog. Ta pristop odraža sodobne modne trende, hkrati pa poudarja pomen samozavesti in udobja, ki ga športniki potrebujejo. Ime je obleka dobila zaradi materiala, ki spominja na športne trenirke. Elastičen džersi doda klasični moški obleki udobje, kroj pa eleganco. Obleke so že naprodaj v trgovinah s.Oliver in s.Oliver Black Label ter v spletni trgovini soliver.si.

nogometna2

V snemanju kampanje, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Why not, so sodelovali nogometaši Jaka Bijol, Miha Blažič, Sandi Lovrić, Žan Celar in Petar Stojanović. 

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji