vercic2
Aktualno

Komunikatorji ob epidemiji pozivajo k etični in učinkoviti komunikaciji

Mednarodna strokovna in akademska združenja za odnose z javnostmi se zavzemajo za etično, učinkovito in pravilno komunikacijo za obvladovanje globalne pandemije covida-19.

Več kot leto dni po tem, ko je Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) prvič razglasila izbruh covida-19, se pojavljajo številne težave glede usklajevanja komuniciranja med različnimi institucijami o virusu, zaščitnih ukrepih, pravilnih odzivih in cepljenju. Kljub številnim opozorilom znanstvenikov in stroke, možnosti hitrega dostopanja do informacij ter različnim izkušnjam iz preteklosti so vlade in oblasti po vsem svetu pokazale omejeno sposobnost učinkovitega odzivanja na izredne zdravstvene dogodke.

Sposobnost hitrega in jasnega posredovanja pravih informacij preko različnih medijev je bistvenega pomena za obvladovanje izrednih razmer v javnem zdravstvu. Nasprotno pa lahko nepreverjene informacije povzročijo možnost za napačno obveščanje. Poleg tega lahko vodijo tudi v širjenje lažnih novic, teorij zarote in vedênj, ki morebiti celo ogrozijo sposobnost družbe za učinkovit nadzor virusa, so prepričani komunikatorji.

»Covid-19 je bolezen, ki bi morala biti predmet komunikacijskih znanosti, enako kot je medicina. Izvira iz narave, vendar je širjenje družbeno. Ozdravitev bolezni, rehabilitacija družbe, razvoj preventivnega vedenja in pripravljenost za preprečevanje in zadrževanje prihodnjih virusov ter drugih nalezljivih bolezni so mogoči le v sodelovanju med naravoslovnimi in družbenimi vedami, strokami in praksami. Zato je izredno pomembno, da odločevalci, vplivneži in družba na splošno razumejo vlogo družboslovnega znanja in na njej temelječih družbenih tehnologij,« pojasnjuje dr. Dejan Verčič, soustanovitelj Mednarodnega simpozija o raziskovanju odnosov z javnostmi BledCom, profesor na Fakulteti za družbene vede ter partner v družbi za poslovno svetovanje in komuniciranje Herman & partnerji.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji