z
Aktualno

Ko Zemlja praznuje

Ob svetovnem prazniku našega planeta, ki ga že od leta 1970 obeležujemo 22. aprila, smo poiskali nekaj inovativnih kampanj, ki ne le ozaveščajo o okoljskih vprašanjih, temveč tudi spodbujajo k ukrepanju.

Svetovni dan Zemlje dobiva zaradi naraščajoče želje in vse strožjih smernic po odpravi negativnih posledic človekovega ravnanja z okoljem vse večjo veljavo in pozornost. Pri tem imajo ključno vlogo kampanje, ki spodbujajo skupnost k trajnostnemu ravnanju in vplivajo na politiko trajnostnih praks.

Katere kampanje ob dnevu Zemlje so uspešno pritegnile pozornost javnosti?

Projekt Canopy: »Sadimo prihodnost« (2024)

Projekt Canopy, pobuda mreže Earth Day Network, spodbuja javnost k sajenju dreves za rehabilitacijo okolij, kjer se odvija krčenje gozdov. Za vsak donirani dolar se posadi eno drevo na enem od kritičnih območij. Kampanja poleg tega, da poudarja pomen pogozdovanja, tudi pomaga skupnostim, predvsem v nerazvitih državah, da postanejo samooskrbne na področjih pridelave hrane, energije in dohodka.

Sony BBC Earth: »Skrb za Zemljo, skrb za življenje« (2023)

Ker se priljubljenost videovsebin močno povečuje, so se pri Sony BBC Earth odločili počastiti Zemljo in njen praznik z vizualno dodelano in osupljivo kampanjo »Skrb za Zemljo, skrb za življenje«. Ta je vsebovala tri animirane videoposnetke, ki so obravnavali teme taljenja morskega ledu, krize z vodo in problematične plastike v oceanu. Kampanja je bila zaradi risanih junakov zelo priljubljena, dodaten doseg pa so dosegli s sodelovanjem z mnogimi vplivneži po vsem svetu. Na platformah družbenih medijev so zabeležili skoraj 2,5 milijona prikazov.

Google Doodle: »Dan Zemlje« (2021)

Googlove kampanje, poudarjene z vizualom na iskalniku, nagovarjajo uporabnike k razmišljanju o dnevni problematiki. Pred tremi leti je spletni velikan v kampanji ob dnevu Zemlje predstavil preprosto dejanje, ki ga lahko naredimo vsi ljudje, in sicer, da posadimo seme. Kampanja je spodbudila uporabnike Googla po vsem svetu k majhnim, a pomembnim dejanjem, ki pozitivno vplivajo na okolje: »Vsaka drobna stvar požene korenine in zraste v nekaj čudovitega.«

NASA: »Posvoji planet« (2017)

NASA je ubrala ubrala edinstven pristop spodbujanja trajnostnega ravnanja, saj je v projektu »Posvoji planet« zainteresiranim omogočila, da so »posvojili« kos Zemlje; na razpolago so imeli skoraj 65 tisoč teritorijev. Udeleženci so prejeli podatke in satelitske slike svojega posvojenega kosa Zemlje, kar je projektu vdahnilo bolj oprijemljivo in osebno noto.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji