bla
Aktualno

Ko pes in lastnik zamenjata vlogi

Kar deluje »običajni« oglas s hišnimi ljubljenčki, se na koncu izkaže za nekaj precej drugačnega.

Oglas dobrodelne organizacije Animalife in agencije Havas temelji na izhodišču, da je na Portugalskem vsak dan zapuščenih več kot 120 psov. V oglasu z naslovom »Sprehod« (»The Walk«) tako spremljamo lastnika psa (z imenom Archie) ob večernem gledanju televizije. Pes začne lajati in skakati in očitno postane, da si želi ven. Lastnik malce nejevoljen v temi odpelje psa na sprehod, kjer ga komaj zadržuje. Archie je neutrudljiv in namesto domov lastnika vodi najprej čez čudne soseske in nato proti gozdu. Atmosfera v gozdu s spremljajočo glasbo začne spominjati na grozljivko in Archie svojega lastnika zapusti. Ta prestrašen izgubljeno tava po gozdu in sam obleži na enem od podrtih dreves. Archieja ni od nikoder na spregled. Na koncu oglasa nato izvemo, da sta vlogi pravzaprav zamenjani.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji