Aldi Like
Aktualno

Ko 91-letnica postane obraz blagovne znamke

Na kakovost Aldijeve ponudbe v Veliki Britaniji te dni opozarja več zanimivih »likov«, med drugim tudi 91-letna ljubiteljica gina Jean. Posebnost nove oglaševalske akcije »Mogoče vam bo Aldi všeč« (»You Might Like Aldi«) je tudi glasba, ki so jo ustvarili

McCann, Aldijeva krovna agencija v Veliki Britaniji, tudi tokrat stavi na obilico humorja in preverjen slogan »Like brands, but cheaper« (»Kot blagovne znamke, a cenejše«, s katerim poudarjajo kakovost trgovčeve ponudbe (po nižjih cenah).  A pri nagovarjanju potrošnikov ne stavijo na primerjavo, češ naši izdelki so boljši od drugih, temveč predvsem vabijo k preizkusu same ponudbe. Aldi se tako še naprej odmika od oglasov drugih britanskih trgovcev, ki se poslužujejo »epskih« sodelovanj z znanimi obrazi in tako imenovanega »foodporna«.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji