Ko 91-letnica postane obraz blagovne znamke
Na kakovost Aldijeve ponudbe v Veliki Britaniji te dni opozarja več zanimivih »likov«, med drugim tudi 91-letna ljubiteljica gina Jean. Posebnost nove oglaševalske akcije »Mogoče vam bo Aldi všeč« (»You Might Like Aldi«) je tudi glasba, ki so jo ustvarili
Gašper Meden
McCann, Aldijeva krovna agencija v Veliki Britaniji, tudi tokrat stavi na obilico humorja in preverjen slogan »Like brands, but cheaper« (»Kot blagovne znamke, a cenejše«, s katerim poudarjajo kakovost trgovčeve ponudbe (po nižjih cenah). A pri nagovarjanju potrošnikov ne stavijo na primerjavo, češ naši izdelki so boljši od drugih, temveč predvsem vabijo k preizkusu same ponudbe. Aldi se tako še naprej odmika od oglasov drugih britanskih trgovcev, ki se poslužujejo »epskih« sodelovanj z znanimi obrazi in tako imenovanega »foodporna«.