Klic potovanj
Sanjarjenje o potovanjih je rdeča nit novega oglasa britanskega ladijskega prevoznika P&O Ferries.
P&O Ferries s 30-sekundnim oglasom pogumno igra na čustva počitnic željnih popotnikov. Izhodišče oglasa, ki je delo agencije Publicis Poke, je namreč dejstvo, da so potovanja v luči (vsaj trenutnega) izboljšanja razmer vse bližje, a hkrati še vedno dlje od tega, da bi si na primer rezervirali sobo na križarki. Tako v oglasu spremljamo vsakdanje ljudi, ki o potovanjih sanjarijo na delovnih mestih. To zelo vpliva na njihovo produktivnost. Čistilec zato pomotoma stopi v vedro vode, slikarka svoje umetniško delo »obrne« v popolnoma drugo smer, gospod iz pire krompirja »zgradi« morske valove, medicinska sestra pa si pod masko predstavlja nekaj popolnoma drugega.
Oglas se zaključi s sloganom: »Ko bo čas za to, veste, kje nas najdete.«