potovanja
Aktualno

Klic potovanj

Sanjarjenje o potovanjih je rdeča nit novega oglasa britanskega ladijskega prevoznika P&O Ferries.

P&O Ferries s 30-sekundnim oglasom pogumno igra na čustva počitnic željnih popotnikov. Izhodišče oglasa, ki je delo agencije Publicis Poke, je namreč dejstvo, da so potovanja v luči (vsaj trenutnega) izboljšanja razmer vse bližje, a hkrati še vedno dlje od tega, da bi si na primer rezervirali sobo na križarki. Tako v oglasu spremljamo vsakdanje ljudi, ki o potovanjih sanjarijo na delovnih mestih. To zelo vpliva na njihovo produktivnost. Čistilec zato pomotoma stopi v vedro vode, slikarka svoje umetniško delo »obrne« v popolnoma drugo smer, gospod iz pire krompirja »zgradi« morske valove, medicinska sestra pa si pod masko predstavlja nekaj popolnoma drugega.

Oglas se zaključi s sloganom: »Ko bo čas za to, veste, kje nas najdete.«

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji