Keks številka 1 v srcu čokolade
Podjetje Kraš, vodilni proizvajalec slaščičarskih izdelkov v jugovzhodni Evropi, je združil dva od najuspešnejših izdelkov v svojem portfelju. Predstavljajo blagovno znamko Dorina Domaćica, ki združuje najboljše iz obeh svetov.
Pri Krašu so svoj položaj zgradili s proizvodnjo visokokakovostnih slaščic, hkrati pa so veliko pozornosti namenili skrbi za originalne blagovne znamke. Slednje vseskozi dokazujejo tako, da se pri tradicionalnih blagovnih znamkah držijo preverjenega recepta, a nenehno dodajajo nove različice uspešnih izdelkov. »Z odgovornostjo sprejemamo svoje poslanstvo, da s svojimi izdelki že skoraj stoletje povezujemo generacije. To ustvarja zveste kupce, ki jih povezuje tradicija, a na konkurenčnem trgu je potrebno biti v koraku s časom. Dokaz tega so keksi Domaćica, ki z novimi okusi ohranjajo zmagovalen recept, zvestim kupcem pa ponujajo izbiro in novosti ter postajajo prava prodajna uspešnica,« pravijo v Krašu, kjer na podoben način razvijajo tudi Dorino, kjer je v trenutnem naboru kar 20 različic priljubljene čokolade.
Izziv #Domaćica
Letos so se odločili, da bodo naredili še korak dlje in po vzoru industrije so združili dva uspešna izdelka. V srce čokolade Dorina so vstavili vsem poznane kekse Domaćica in tako je nastala blagovna znamka Dorina Domaćica. Hkrati so trg »napadli« z drzno oglaševalsko akcijo »Odloči se!« »V duhu pomlajevanja blagovne znamke in povezave vseh oglaševalskih akcij smo strnili glave z AM Agencijo in se odločili za njihovo storitev Effective 360, ki odraža celosten pristop do ciljne skupine, prilagojen ukrepom glede telesne razdalje. Zaživel je izziv #Domaćica, kjer tekmovanje v peki palačink služi kot izgradnja okolja za vnos blagovnih znamk v domove ciljne skupine,« pravijo v Krašu.
*fotografije so bile posnete pred razglasitvijo epidemije
Že pred začetkom izziva je doseg na spletu presegel pričakovanja
Na spletu potrošnike nagovarjajo z aktivacijo in skrbijo, da se ciljna skupina z izdelkom ukvarja v domačem okolju, nato pa svoje izkušnje deli s sledilci na družbenih omrežjih. »Posledično prihaja do nezavednega ustvarjanja ambasadorjev blagovnih znamk. Celosten pristop se odraža v tem, da se je izziv povezal z izpostavitvijo na prodajnih mestih, spletno stranjo, močno pojavnostjo na družbenih omrežjih in partnerstvom z Mercatorjem. Tam so kot ključni trgovec podprli projekt, saj je Domaćica pomemben član projekta Moje znamke,« so povedali v agenciji. Dodajajo, da so hitro ugotovili, da je pristop pravi, kar dokazujejo odlični odzivi s terena in podatki o dosegu na spletu, ki so že pred začetkom izziva presegli pričakovanja.