Nescafé
Aktualno

Kdo v našem življenju res šteje

Nescafé v novi globalni oglaševalski akciji nagovarja k preživljanju skupnih trenutkov s tistimi, ki so nam blizu.

Predpostavka akcije »Teh nekaj ljudi« (»Those Few People«) je dejstvo, da v življenju spoznamo 80 tisoč ljudi. A le redki so za nas nekaj posebnega. Tako v oglasu, ki je delo agencij Publicis London in Publicis Conseil, osrednji lik nagovarja nabito poln amfiteater (oglas je posnet v rimskem amfiteatru v bolgarskem mestu Plovdiv). Glasno nagovarja množico oziroma ljudi, ki jih je do zdaj spoznal – vse od šolskih prijateljev, nekdanjih partnerk, sodelavcev pa do posameznikov, ki jih je mimogrede spoznal ob ponočevanju. Nato sledi svojevrstna selekcija. Vsi, ki pritrdilno odgovorijo na vprašanja, kot so »Ali veste, kako mi je ime?«, »Ali poznate moj vzdevek?« In »Ali ste me že videli jokati« obstanejo, drugi pa sedejo. Ostane seveda le peščica. In ravno to so ljudje, s katerimi bi morali po Nescaféjevem sporočilu posvetiti več časa. Glavni junak stori natanko to – in jim pripravi kavo.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji