Nescafé
Aktualno

Kdo v našem življenju res šteje

Nescafé v novi globalni oglaševalski akciji nagovarja k preživljanju skupnih trenutkov s tistimi, ki so nam blizu.

Predpostavka akcije »Teh nekaj ljudi« (»Those Few People«) je dejstvo, da v življenju spoznamo 80 tisoč ljudi. A le redki so za nas nekaj posebnega. Tako v oglasu, ki je delo agencij Publicis London in Publicis Conseil, osrednji lik nagovarja nabito poln amfiteater (oglas je posnet v rimskem amfiteatru v bolgarskem mestu Plovdiv). Glasno nagovarja množico oziroma ljudi, ki jih je do zdaj spoznal – vse od šolskih prijateljev, nekdanjih partnerk, sodelavcev pa do posameznikov, ki jih je mimogrede spoznal ob ponočevanju. Nato sledi svojevrstna selekcija. Vsi, ki pritrdilno odgovorijo na vprašanja, kot so »Ali veste, kako mi je ime?«, »Ali poznate moj vzdevek?« In »Ali ste me že videli jokati« obstanejo, drugi pa sedejo. Ostane seveda le peščica. In ravno to so ljudje, s katerimi bi morali po Nescaféjevem sporočilu posvetiti več časa. Glavni junak stori natanko to – in jim pripravi kavo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji