Kdo v našem življenju res šteje
Nescafé v novi globalni oglaševalski akciji nagovarja k preživljanju skupnih trenutkov s tistimi, ki so nam blizu.
Predpostavka akcije »Teh nekaj ljudi« (»Those Few People«) je dejstvo, da v življenju spoznamo 80 tisoč ljudi. A le redki so za nas nekaj posebnega. Tako v oglasu, ki je delo agencij Publicis London in Publicis Conseil, osrednji lik nagovarja nabito poln amfiteater (oglas je posnet v rimskem amfiteatru v bolgarskem mestu Plovdiv). Glasno nagovarja množico oziroma ljudi, ki jih je do zdaj spoznal – vse od šolskih prijateljev, nekdanjih partnerk, sodelavcev pa do posameznikov, ki jih je mimogrede spoznal ob ponočevanju. Nato sledi svojevrstna selekcija. Vsi, ki pritrdilno odgovorijo na vprašanja, kot so »Ali veste, kako mi je ime?«, »Ali poznate moj vzdevek?« In »Ali ste me že videli jokati« obstanejo, drugi pa sedejo. Ostane seveda le peščica. In ravno to so ljudje, s katerimi bi morali po Nescaféjevem sporočilu posvetiti več časa. Glavni junak stori natanko to – in jim pripravi kavo.