Kako se blagovna znamka čim večkrat pojavi v medijih?
Pri podjetju Press Clipping smo se pozanimali, na kakšen način se blagovne znamke najpogosteje in najlažje pojavijo v medijskih objavah.
Kaja Kovič
Press Clipping dostavlja informacije o izbranih ključnih besedah na vseh medijskih platformah (radio, televizija, spletni portali, blogi, forumi in družbena omrežja). Zanimalo nas je, na kakšen način se izbrane ključne besede njihovih naročnikov najpogosteje znajdejo v različnih medijih.
Izvedba oglaševalske akcije
Blagovna znamka izvede oglaševalsko akcijo, ki zajema oglaševanje v različnih medijih, kot so televizija, radio, tiskane publikacije in spletni mediji. Oglaševanje vključuje različne pristope, kot so prikazovanje oglasov, vključevanje vsebin sponzorstva ali partnerstev z vplivneži.
Sodelovanje z mediji
Blagovna znamka vzpostavi odnose z novinarji in drugimi medijskimi strokovnjaki, ki pomagajo pri promociji blagovne znamke. V ta namen blagovna znamka vzpostavi stik z novinarji preko medijskih dogodkov, sporočil za javnost ali sponzoriranja dogodkov.
Ustvarjanje kakovostne in zanimive vsebine
Ustvarjanje kakovostne vsebine, ki je zanimiva za javnost, novinarje in medije. Vključuje objavljanje blogov, člankov, izdajanje publikacij in drugih vrst vsebine, ki so v skladu z blagovno znamko in njenimi vrednotami.
Upravljanje družbenih omrežij
Bolj premišljeno kot podjetje opravlja svoje družbene medije, večjo prisotnost v medijih dosega. Sem sodi tudi sodelovanje z vplivneži in ustvarjanje vsebine, ki se širi po spletu, blagovni znamki pomaga do širše javnosti.
Spremljanje in analiziranje medijskih objav
Za podjetje je pomembno, da spremlja in analizira svoje ter konkurenčne medijske objave. Tako dobi pregled nad medijskim dogajanjem ter prilagodi poslovne in marketinške strategije, da bi doseglo čim večjo pozornost v javnosti.
Izboljšanje izdelkov in storitev
Podjetje mora neprestano skrbeti za izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev. To pomaga pri ustvarjanju pozitivne prepoznavnosti in ustvarjanju pozitivnih izkušenj za kupce, kar vodi v večjo medijsko prisotnost.