bla
Aktualno

Kaj imajo skupnega psi, vampirji in vesoljci?

Pedigree želi v novi oglaševalski akciji spremeniti stigmatizacijo posvajanja psov iz zavetišč.

»Zavetišča so polna dobrih psov. Potrebujejo le dobre domove.« je slogan oglaševalske akcije, pod katero je podpisana agencija BBDO New York. Z oglasoma, kjer poleg psov nastopata še vampir in vesoljec, želijo v Pedigreeju spremeniti pogosto zmotno percepcijo, da pse v zavetišča vodi njihovo »slabo vedenje« in ne njihovi lastniki. V oglasih tako spremljamo mlade lastnike psov, ki ne razumejo, zakaj kdo ne bi hotel njihovih psov. No, v prvem oglasu je to veganski grof Drakula, ki ima slabo vest, ker ga pes spremlja na njegovih nočnih pohodih. V drugem pa je kužkov lastnik briljantni astronom in raziskovalec tujega življenja. In sicer tako briljanten, da ga ugrabijo vesoljci.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji