nk celje
Aktualno

Jernej Smisl o tem, kako lahko Celjani unovčijo zgodovinsko zmago

Jerneja Smisla, ki je sicer direktor marketinga v Hisensovi družbi Vidaa International, smo ujeli na dopustu, kjer pa kot pravi Celjan seveda ni izpustil priložnosti, da si ogleda zaključno tekmo med NK Celje in NK Olimpija, ki se bo očitno zapisala v nogometno zgodovino. Celjani so namreč prvič doslej osvojili naslov državnih prvakov in prekinili dolgoletno izmenjajočo se vladavino Mariborčanov in Ljubljančanov.

»Najprej bi želel čestitati trenerju, igralcem in vsem v klubu. Izredno vesel in ponosen sem na 'sosede', da jim je uspel velik met. Tekmo sem spremljal z dopusta. K sreči nam nove tehnologije to omogočajo,« nam je povedal Smisl, tudi član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije, kjer je bil eden od pobudnikov nedavno vzpostavljenega Športnega središča DMS.

Z novimi navijači do novih sponzorjev

Na vprašanje, kako naj se vodilni v klubu čim hitreje odzovejo na to veliko zmago in pridobijo nova, nujno potrebna dodatna sponzorska sredstva za priprave in okrepitve v evropski ligi, pa odgovarja: »Ponavadi po uspehu sledi nov dan, tako na športnem kot tudi poslovnem področju. Žal se je uspeh zgodil v času koronakrize, kar 'onemogoča' večja druženja in množična slavja. Po drugi strani je priložnost za inovativne pristope, kot so spominske majice in ostala obeležja, ki se jih danes brez težav prodaja preko t. i. e-commerca. Verjamem, da je mogoče zgodovinski uspeh kluba 'kapitalizirati' pri povečanju baze navijačev in prav to je tisto, kar zanima nove sponzorje.« 

smisl

Jernej Smisl: »Verjamem, da je mogoče zgodovinski uspeh kluba 'kapitalizirati' pri povečanju baze navijačev in prav to je tisto, kar zanima nove sponzorje.« (Foto: Črt Piksi/arhiv MM)

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji