epp22
Aktualno

Izšel je drugi del knjige Oglaševanje v Sloveniji

Marketing magazin je izdal še drugi del knjige Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020, ki jo je napisal založnik MM-a Marjan Novak, oblikoval pa Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.

»Pred 30 leti smo imeli romantične predstave o oglaševanju, komunikacijah in medijih. Socialistični kulaki, kot smo bili, smo se najprej delali, da vemo, za kaj gre, saj smo oglase gledali na tujih televizijah, brali tuje revije in obiskovali mednarodne festivale. Potem smo si vse skupaj ustvarili tudi sami. Številni izredni posamezniki so v 30-ih letih ustvarili veliko. Več kot 500 ljudi, ki so omenjeni v knjigi, se je, upam, s to knjigo zapisalo v zgodovino. Kdor jo je videl drugače, naj jo zapiše po svoje. Upam, da mu bo knjiga služila za osnovo,« je izid knjige pospremil njen avtor Marjan Novak.

Prvi del knjige Oglaševanje v Sloveniji na 250 straneh obravnava razvoj komunikacijske industrije od leta 1990 do leta 2005, od številnih posameznikov in agencij, ki so tlakovali njeno pot v samostojni državi, do nagrad na najpomembnejših svetovnih in lokalnih oglaševalskih festivalih. Drugi del knjige, ki obsega dobrih 350 strani, pa vključuje obdobje od leta 2006 do leta 2020.

Knjigi lahko naročite na info@marketingmagazin.si. Cena obeh knjig je 69 evrov, cena posamezne izdaje pa 39 evrov.

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji