»HOFER scena« nad pričakovanimi rezultati
V le petih mesecih je televizijski oglas »HOFER scena« presegel milijon ogledov na YouTubu. Če k temu prištejemo še začetni »dražilni« oglas, film iz zakulisja ter oglase in napovednike na Facebooku, se število vseh ogledov bliža že drugemu milijonu.
Ustvarjalci pravijo, da so navdušujoči tudi rezultati učinkovitosti po meritvi Valicona pred in po oglaševalski akciji. Pri televizijskem oglasu so zabeležil 95-odstotno opaženost, kar je najvišja izmerjena opaženost doslej – tudi po meritvah, ki jih Aragon za kategoriji prodaje in maloprodaje spremlja že od leta 2013 (kategorija dosega povprečje 64 %).
Nadpovprečno število interakcij
Kljub intenzivni prisotnosti akcije na televiziji je njena integriranost na spletu močna in prisotna na vseh kanalih. Na TikToku, ki ga je HOFER uporabil prvič, je akcija dosegla celo 4-odstotno opaženost. Na vseh družbenih omrežjih ima nadpovprečno število interakcij publike. Samo ena samostojna objava na Facebooku ima preko 2500 interakcij, na TikToku so sledilci Lada Bizovičarja in koreografa Željka Božiča naložili preko 370 svojih plesnih videov s koreografijo iz oglasa in na spletni strani hofer.si je bilo oddanih več kot 2200 rim, spisanih s strani občinstva.
Od skrbno načrtovane zasnove do uspeha kljub omejitvam
»Format glasbenega videa oziroma oglasa je plod sinergij med državami skupine HOFER S/E. Celotna strategija, zasnova in izvedba te oglaševalske akcije pa je rezultat skrbnega načrtovanja naše ekipe in agencije od jeseni 2019. Po odločni rasti znamke v zadnjih letih, predvsem na račun nenehnega izboljševanja razmerja med kakovostjo in ceno izdelkov, je znamka za nadaljnji razvoj namreč potrebovala več spontanosti, sproščenosti, mladosti in čustvene povezanosti z občinstvom,« pravijo v marketingu podjetja HOFER.
»Ob krizi, ki se je zgodila letos, in z njo povezanim pomanjkanju sprostitvenih priložnosti, je zastavljena strategija še za odtenek bolj ustrezala trenutku. V spomladanskih okoliščinah je bil kar izziv izvesti tako zahtevno in široko akcijo ob nekaterih omejitvah, je pa to vsekakor lažje s kreativno, medijsko in vsebinsko agencijo znotraj ene in iste skupine. Ob izmerjenih rezultatih smo ponosni tudi, da akcija postaja ikonografija našega časa,« dodajajo iz agencije Saatchi&Saatchi.