spiljak
Aktualno

Herman & partnerji okrepili področje strateškega komuniciranja

Z novim letom se je Hermanu & partnerjem kot družbenik in mlajši partner na področju strateškega komuniciranja pridružil dolgoletni sodelavec Jože Špiljak.

Jože Špiljak, ki v agenciji predstavlja enega od ključnih sodelavcev, bo še naprej skrbel za zadovoljstvo osrednjih naročnikov, hkrati pa bo še bolj vključen v strateški razvoj in prodajo družbe. »V prvi vrsti je zame to veliko priznanje za preteklo delo in odgovornost za naprej. A uspehov ne bi bilo, če ne bi okoli sebe imel močne, povezane ekipe, ki diha kot eno. Le tako se lahko razvijaš in rasteš, tako poslovno kot tudi osebno. Herman je odličen primer, ki v ospredje ne postavlja samo podjetja, ampak tudi rast in razvoj zaposlenih na vseh ravneh,« je ob prevzemu nove funkcije povedal Špiljak, ki sicer že 15 let deluje na področju korporativnega komuniciranja. Svojo poklicno pot je začel leta 2007 v komunikacijski ekipi takratnega predsednika republike dr. Danila Türka, od takrat pa je deloval v politiki, gospodarstvu in številnih komunikacijskih družbah. Njegovi ekspertizi sta korporativno komuniciranje in odnosi z javnostmi.

Melita Joželj Nose, direktorica Herman & partnerji SK, je ob tem dejala, da odločitev, da Špiljak postane partner in družbenik, ni bila težka: »Pri svojih sodelavcih iščeš energijo. Odnos. Vsega drugega se namreč lahko naučimo, odnos pa je tisti, ki povzroči razliko. Jože je s svojim odnosom, s katerim dnevno nadgrajuje znanje, ga ves čas prenaša na svoje sodelavce in naročnike, partnerje in stroko, nepogrešljiv del Hermanove družine že od samega začetka. In ta njegov odnos ter vrednote, ki iz tega izhajajo, so ključne vrline, da smo ga soglasno povabili v našo sredino.«

 

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji