bla
Aktualno

Futura odslej naročnikom ponuja tudi storitve igričarstva

Agencija Futura DDB je postala del DDB-jeve globalne mreže FTW (For The Win) in bo pod nazivom Futura FTW svojim naročnikom ponudila nov, dodaten portfelj storitev s področja igričarstva in e-športa.

Kot so povedali v Futuri, bo v njihovi ponudbi vse, kar podjetja potrebujejo na tem področju, torej od poslovnega svetovanja in strategije vstopa v kategorijo, do oglaševanja, vsebin in dogodkov. »S tem smo dobili dostop do mednarodnega znanja, ki vključuje celoten vpogled v panogo, preko procesov, pa vse do podpore izkušenih strategov. Futura DDB tako vstopa v novo kategorijo marketinga, ki s seboj prinaša drugačno perspektivo, nove kanale in specifične načine sporočanja. S to ekspertizo smo usposobljeni ponuditi storitve, s katerimi bomo učinkovito nagovorili široko ciljno skupino ljudi, ki jim igre predstavljajo pomemben del življenja ali pa zgolj preživljanje prostega časa,« je povedal Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB.

Povezovanje igričarstva in oglaševanja

Ker je globalna agencijska mreža DDB v igričarski panogi prepoznala širši potencial (138 milijard ameriških dolarjev oziroma več kot filmska in glasbena industrija skupaj), je leta 2020 ustanovila oglaševalsko agencijo FTW DDB, ki služi kot kanal za doseganje več kot treh milijard ljudi, ki se identificirajo kot igralci iger (gamerji). Agencija, katere ime je sestavljeno iz kratice tipičnega igričarskega izraza »For The Win« (za zmago, op. p), nudi naročnikom globalne in regionalne rešitve za e-šport in igričarstvo. FTW vodi Gavin Cheng, ki je mednarodno ekipo sodelavcev sestavil iz strastnih gamerjev, sicer sodelavcev mreže DDB. FTW ima sedež v Pragi, pisarne pa se razprostirajo po Evropi; od Amsterdama, Düsseldorfa, Pariza in Stockholma pa vse do Hong Konga, Mehike, Peruja, Argentine, Brazilije in Indije, po novem pa so tudi v Ljubljani in Zagrebu. S svojim delom pokrivajo različna strokovna področja, vključno s strategijo, kreativnimi rešitvami, poslovnim svetovanjem, inovacijami in tehnologijo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji