facebook
Aktualno

Facebook z oglaševalsko akcijo nad lažne novice

Če je največje družbeno omrežje na svetu problematiko lažnih novic do zdaj bolj ali manj reševalo samo, tokrat k prijavi lažnih novic nagovarjajo uporabnike.

Kot smo v MM poročali pred dvema letoma v prispevku »Facebook je odvrgel rokavice – kaj pa zdaj«, se Facebook na vse načine skuša otresti očitkov in kritik o svojem neuspešnem boju proti lažnim novicam. Tudi v času pandemije koronavirusa in protestov proti rasizmu in policijskemu nasilju ni problematika nič manjša. Zato so številni veliki oglaševalci – med njimi Coca-Cola, Diageo, Unilever, Patagonia, Starbucks in Verizon – začasno ukinili oglaševanje na Facebooku. Nekateri jim tudi žugajo, da naj se tehnološki velikan »spravi v red«, sicer bodo začasni ukrepi postali stalni.

Njihov najnovejši poizkus je tako obsežna oglaševalska akcija, ki bi uporabnikom Facebooka olajšala zaznavo in  posledično prijavo lažnih novic in njihovih virov. »V sodelovanju s partnerji smo zasnovali akcijo »Tri vprašanja za pomoč odstranjevanju lažnih novic« (ang. »Three Questions To Help Stamp Out False News«, op. p.), ki se bodo na Facebooku prikazovali v obliki različnih oglasov s povezavo do spletnega mesta www.stampoutfalsenews.com,« je v sporočilu za javnost povedala Meg Chang, vodja javnih politik pri Facebooku.

Omenjeni oglasi bodo uporabnike skupaj s priporočili spraševali tri vprašanja:

  • Ali poznate vir novic? (»Če ni navedenega vira, ga poiščite«)

  • Kaj manjka? (»Pozanimajte se o celotni zgodbi, ne le naslovu«)

  • Kako se ob tem počutite? (»Tisti, ki širijo lažne novice, poskušajo manipulirati čustva«)

Z akcijo bodo ozaveščali v državah Evropske unije, v Veliki Britaniji, Turčiji, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki.Akcija sledi posodobitvi obvestil o deljenih vsebinah iz prejšnjega tedna. Ta ljudi opozarja ljudi, ko je članek iz novic, ki ga želijo deliti, starejši od 90 dni.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji