wrigley
Aktualno

Evforija, poljubi, žvečilni gumi in Celine Dion

Oglas znamke žvečilnih gumijev Wrigley's si predstavlja jutro, ko se normalnost v celoti povrne.

V ne tako oddaljeni prihodnosti ženska prejme sporočilo, da se lahko druži v živo. Moški si obrije brado. Vsi zaprejo Zoom. Ljudje se, sicer nezaupljivo, odpravijo ven, na prosto. Pari se srečujejo v parku in se začnejo poljubljati. Vse to ob spremljavi balade kanadske pevke Celine Dion »It's All Coming Back to Me Now«.

Agencija Energy BBDO je zasnovala oglas, ki se norčuje iz vsega, kar smo sovražili v zadnjih mesecih. Ena od predpostavk oglasa pa je tudi dejstvo, da je v času pandemije tudi močno upadla prodaja in ne nazadnje uporabnost žvečilnih gumijev. Sodeč po raziskavi NielsenIQ se je prodaja žvečilnih gumijev na medletni ravni zmanjšala za 31 odstotkov. »Ko se svet odpira, žvečilni gumiji spet postajajo stalnica dnevne rutine ljudi. Naša prednostna naloga je, da ljudi spomnimo, kako vse lahko uživajo v žvečilnih gumijih, pa naj bo to znotraj ali zunaj naših domov,« je za portal AdWeek akcijo komentiral predstavnik za odnose z javnostmi družbe Mars, Wrigleyevega matičnega podjetja.

Naslovnica 479

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

stabej
10. 05. 2021

Podcast, podkast ali poddaja? Kdaj je smiselno sloveniti nove (tehnološke) izraze? Kako…

login
22. 04. 2021

Če vas zanima odgovor na zgornje vprašanje, si preberite roman Iza in samorog, v katerem…

Naši avtorji