Evforija, poljubi, žvečilni gumi in Celine Dion
Oglas znamke žvečilnih gumijev Wrigley's si predstavlja jutro, ko se normalnost v celoti povrne.
V ne tako oddaljeni prihodnosti ženska prejme sporočilo, da se lahko druži v živo. Moški si obrije brado. Vsi zaprejo Zoom. Ljudje se, sicer nezaupljivo, odpravijo ven, na prosto. Pari se srečujejo v parku in se začnejo poljubljati. Vse to ob spremljavi balade kanadske pevke Celine Dion »It's All Coming Back to Me Now«.
Agencija Energy BBDO je zasnovala oglas, ki se norčuje iz vsega, kar smo sovražili v zadnjih mesecih. Ena od predpostavk oglasa pa je tudi dejstvo, da je v času pandemije tudi močno upadla prodaja in ne nazadnje uporabnost žvečilnih gumijev. Sodeč po raziskavi NielsenIQ se je prodaja žvečilnih gumijev na medletni ravni zmanjšala za 31 odstotkov. »Ko se svet odpira, žvečilni gumiji spet postajajo stalnica dnevne rutine ljudi. Naša prednostna naloga je, da ljudi spomnimo, kako vse lahko uživajo v žvečilnih gumijih, pa naj bo to znotraj ali zunaj naših domov,« je za portal AdWeek akcijo komentiral predstavnik za odnose z javnostmi družbe Mars, Wrigleyevega matičnega podjetja.