equacare
Aktualno

Equa z linijo trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma

Slovenska ekipa Equa se predstavlja z znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma Equacare. Z novo linijo se bodo predstavili tudi na platformi za množično financiranje Kickstarter.

Mlado podjetje ZkotZ, bolj znano po svojih dveh mednarodnih blagovnih znamkah, kavnem »programu« Goat Story in stekleničkah za vodo Equa, je novo linijo razvijala več kot leto dni. Poudarjajo, da gre za izdelke, ki so bili zasnovani tako, da negujejo kožo na najbolj naraven način, hkrati pa varujejo planet pred škodljivimi sestavinami in odpadki, ki prihajajo z uporabo »tradicionalne« kozmetike. Kot je za MM povedala Alja Perne, predstavnica za odnose z javnostmi, se EQUA že 10 let trudi nadomeščati izdelke za enkratno uporabo. Pred letom so se tako začeli spraševati, kako lahko še bolj pripomorejo k skrbi za okolje.

»Ta kategorija se nam je zdela še zelo odprta in neizdelana, poleg tega pa vsi uporabljamo izdelke za nego telesa in doma in dnevno zavržemo ogromno odpadkov. Ko smo še bolj raziskovali, smo ugotovili, da ima večina izdelkov škodljive sestavine in iz tega vidika smo se lotili problema,« pojasnjuje Pernetova. Za zdaj so na voljo tekoče milo za roke, gel za telo, vsestransko čistilo za dom in detergent za pomivanje posode.

Omenjene izdelke ponujajo tudi na platformi Kickstarter, kjer EQUA s projektom sodeluje četrtič. »Za predstavitev izdelkov na platformi Kickstarter smo se odločili predvsem iz tega razloga, ker nam mnenje kupcev pri razvoju izdelkov pomeni ogromno in na ta način lahko nadaljujemo z razvojem glede na odziv in komentarje, ki jih dobimo. Poleg tega lahko tam ponudimo najboljšo ceno,« je povedal Anže Miklavec, direktor družbe EQUA.

Ob vprašanju o drugih marketinških aktivnostih Pernetova dodaja, da so skozi leta pridobili veliko kupcev in da je skupnost velika do te mere, da so njihovi glavni kupci zagotovo oni. »Večino rezultatov pa dosegamo na spletu, predvsem na družbenih omrežjih, zato bomo aktivnosti skoncentrirali na omenjene platforme.«

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji