equacare
Aktualno

Equa z linijo trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma

Slovenska ekipa Equa se predstavlja z znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma Equacare. Z novo linijo se bodo predstavili tudi na platformi za množično financiranje Kickstarter.

Mlado podjetje ZkotZ, bolj znano po svojih dveh mednarodnih blagovnih znamkah, kavnem »programu« Goat Story in stekleničkah za vodo Equa, je novo linijo razvijala več kot leto dni. Poudarjajo, da gre za izdelke, ki so bili zasnovani tako, da negujejo kožo na najbolj naraven način, hkrati pa varujejo planet pred škodljivimi sestavinami in odpadki, ki prihajajo z uporabo »tradicionalne« kozmetike. Kot je za MM povedala Alja Perne, predstavnica za odnose z javnostmi, se EQUA že 10 let trudi nadomeščati izdelke za enkratno uporabo. Pred letom so se tako začeli spraševati, kako lahko še bolj pripomorejo k skrbi za okolje.

»Ta kategorija se nam je zdela še zelo odprta in neizdelana, poleg tega pa vsi uporabljamo izdelke za nego telesa in doma in dnevno zavržemo ogromno odpadkov. Ko smo še bolj raziskovali, smo ugotovili, da ima večina izdelkov škodljive sestavine in iz tega vidika smo se lotili problema,« pojasnjuje Pernetova. Za zdaj so na voljo tekoče milo za roke, gel za telo, vsestransko čistilo za dom in detergent za pomivanje posode.

Omenjene izdelke ponujajo tudi na platformi Kickstarter, kjer EQUA s projektom sodeluje četrtič. »Za predstavitev izdelkov na platformi Kickstarter smo se odločili predvsem iz tega razloga, ker nam mnenje kupcev pri razvoju izdelkov pomeni ogromno in na ta način lahko nadaljujemo z razvojem glede na odziv in komentarje, ki jih dobimo. Poleg tega lahko tam ponudimo najboljšo ceno,« je povedal Anže Miklavec, direktor družbe EQUA.

Ob vprašanju o drugih marketinških aktivnostih Pernetova dodaja, da so skozi leta pridobili veliko kupcev in da je skupnost velika do te mere, da so njihovi glavni kupci zagotovo oni. »Večino rezultatov pa dosegamo na spletu, predvsem na družbenih omrežjih, zato bomo aktivnosti skoncentrirali na omenjene platforme.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji