bla
Aktualno

Epica 2021: Slovenija brez finalistov

Na oglaševalskem tekmovanju Epica je bila edina slovenska predstavnica agencija Luna TBWA z dvema prijavama.

Med skupno 3184 prijavami (lani 1980 projektov, leta 2019 pa 3410) je Slovenija na tekmovanju Epica, edinem oglaševalskem tekmovanju, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, prispevala dve in ostala brez finalistov.

Pod obe prijavi je podpisana Luna TBWA, in sicer sta bili to »Klic osamljenosti« za Zavarovalnico Sava in »Zvočno okušanje« za Argeto oziroma Atlantic Grupo.

Edina predstavnica regije Adriatik na letošnji Epici je hrvaška agencija Studio Sonda z dvema finalistoma.

Zmagovalce bodo razglasili 9. decembra.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji