bla
Aktualno

Effie 2021: »Sanjaj noro« je najučinkovitejša akcija na svetu

Na globalnem tekmovanju za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie so poleg najučinkovitejše akcije razglasili še velike nagrade Effie v dvanajstih kategorijah.

Akcija »Sanjaj Noro«, ki jo je za Nike zasnovala agencija Wieden + Kennedy, je po obilici oglaševalskih nagrad za kreativnost prejela še nagrado za učinkovitost, kjer je po mnenju žirije globalnih effiejev tudi najboljša na svetu, in v kategoriji maloprodaje. Žirija je namreč v ožji izbor uvrstila 62 akcij in poleg velike (največje) nagrade Effie razglasila 12 zmagovalcev kategorij. Številni med njimi so stari znanci oglaševalskih tekmovanj zadnjih dveh let.

Zmagovalne akcije v posameznih kategorijah so naslednje:

Izkušnja blagovne znamke

akcija: Apartmanteka, oglaševalec: IKEA Russia, agencija: Instinct

Nakupni marketing

akcija: »The Whopper Detour«, oglaševalec: Burger King, agencija:  FCB New York

FMCG – hrana in pijača

akcija: »Nescafe Tributo«, oglaševalec:  Nescafé, agencija: Bombay »Nescafé Tributo«

FMCG – drugo

akcija: »It’s a Tide Ad«, oglaševalec: Procter & Gamble, agencija: Saatchi & Saatchi New York

Zabava in prosti čas

akcija: »Potovanje v mrk«, oglaševalec: The Walt Disney Company, agencija: Wolf BCPP

Sprememba na bolje (blagovne znamke)

akcija: »Pojdite nazaj v Afriko«, oglaševalec: Black & Abroad; agencija: FCB/SIX

Sprememba na bolje (neprofitne akcije)

akcija: »Gracie«, oglaševalec: Street Grace, agencija: BBDO Atlanta

Restavracije

Akcija: »Michelin nemogoče«, oglaševalec: KFC, agencija: Ogilvy Avstralija

Dogodki

akcija: »Spreminjati igro«, oglaševalec: Microsoft, agencija: McCann New York

Trajnostni uspeh

akcija: »Like Brands«, oglaševalec: Aldi, agencija: McCann Manchester

Prevozništvo, potovanja in turizem

akcija: »Dobro jutro svet«, oglaševalec: Tourism New Zealand, agencija: Special Group

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji