edita krajnovic
Aktualno

Edita Krajnović je evropska osebnost leta za razvoj stroke internega komuniciranja

Mag. Edita Krajnović, direktorica podjetja Mediade, je evropska osebnost leta za razvoj stroke internega komuniciranja. Imenovali so jo na slavnostni podelitvi strokovnih nagrad evropskega združenja internih komunikatorjev FEIEA.

Velika nagrada FEIEA za osebnost leta je strokovni poklon vrednosti internega komuniciranja. Z njo v evropskem združenju nagrajujejo strokovnjake za interno komuniciranje, izjemne vodje in vplivneže, ki s svojim delom izkazujejo odličnost, vplivajo in delajo razliko, so zapisali v komisiji izbora. Po 25 letih nagrajevanja nacionalnih prejemnikov z veliko nagrado FEIEA za odmevne projekte in akcije na področju internega komuniciranja so letos z veliko nagrado prvič nagradili tudi evropsko osebnost leta. Komisijo je Edita Krajnović prepričala s svojo zavzetostjo, posluhom in etičnim delom, s katerimi skozi različne projekte deli svoje znanje in prispeva k boljšemu razumevanju in uveljavljanju stroke internega komuniciranja na nacionalni in evropski ravni.

»Priznanje sprejemam v skupnem imenu sodelavcev v podjetju Mediade, podjetij in organizacij, s katerimi sodelujemo, ter kolegic in kolegov internih komunikatorjev. Na mednarodnem parketu je to priznanje slovenski stroki internega komuniciranja in razlog za ponos stanovskega društva PRSS. Priznanje je hkrati zaveza za naprej: da še naprej utiramo trajnostne poti ustvarjanja vrednosti in dosegamo dobre rezultate na pravi način. In smo skupaj sila dobrega,« je ob razglasitvi izpostavila Edita Krajnović.

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji