uber
Aktualno

Dostavljavec hrane kot motivator

Motivacijski govor v novem oglasu za UberEats temelji izključno na naštevanju hrane.

Dostavljavski del Uberja, UberEats, se vrača s tretjim oglasom v seriji »Bring It«. Londonski agenciji Mother so bili več kot očitno pri snovanju oglasa v navdih motivacijski govori trenerjev športnih ekip. V glavni vlogi je dostavljavec, ki izbrani druščini prinese naročilo in ima govor s priokusom dostave hrane. Našteva namreč le vsebino naročila, kar pa nima na naročnike nič manjšega učinka kot »pravi« motivacijski govor.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji