Disney+ v dobrem letu dni do 95 milijonov naročnikov
Disneyjeva pretočna platforma je v 15-ih mesecih presegla cilj, ki si ga je zadala do leta 2024.
Novembra 2019, ko je Disney predstavil svojo pretočno platformo Disney+, je marsikdo v luči tekmecev Netflixa in Amazonovega Prime Video dvomil v njen uspeh. Do leta 2024 so želeli pridobiti 90 milijonov naročnikov (za primerjavo: pretočni gigant Netflix jih ima 200 milijonov, v »pandemičnem« letu 2020 jih je pridobil 8,5 milijona). Uspelo jim je že v četrtem četrtletju leta 2020, kar je 258-odstotno povečanje na medletni ravni. Ob tem samozavestno napovedujejo širitve tako na tehnološki (nove platforme za mednarodne naročnike, na katere tudi najbolj ciljajo) kot vsebinski ravni (napovedujejo nove epizode Star Wars in Marvela ter številne »izdelke« studia Pixar«.
Kljub velikemu uspehu Disneyjeve pretočne platforme (prihodke ocenjujejo na okrog 2,9 milijarde evrov) gre le za manjši obliž na rano ob izgubi tematskih parkov in produkcijskih studiov, ki je celo presegla črne napovedi vlagateljev.