disney+
Aktualno

Disney+ v dobrem letu dni do 95 milijonov naročnikov

Disneyjeva pretočna platforma je v 15-ih mesecih presegla cilj, ki si ga je zadala do leta 2024.

Novembra 2019, ko je Disney predstavil svojo pretočno platformo Disney+, je marsikdo v luči tekmecev Netflixa in Amazonovega Prime Video dvomil v njen uspeh. Do leta 2024 so želeli pridobiti 90 milijonov naročnikov (za primerjavo: pretočni gigant Netflix jih ima 200 milijonov, v »pandemičnem« letu 2020 jih je pridobil 8,5 milijona). Uspelo jim je že v četrtem četrtletju leta 2020, kar je 258-odstotno povečanje na medletni ravni. Ob tem samozavestno napovedujejo širitve tako na tehnološki (nove platforme za mednarodne naročnike, na katere tudi najbolj ciljajo) kot vsebinski ravni (napovedujejo nove epizode Star Wars in Marvela ter številne »izdelke« studia Pixar«.

Kljub velikemu uspehu Disneyjeve pretočne platforme (prihodke ocenjujejo na okrog 2,9 milijarde evrov) gre le za manjši obliž na rano ob izgubi tematskih parkov in produkcijskih studiov, ki je celo presegla črne napovedi vlagateljev.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji