disney+
Aktualno

Disney+ s 100 milijoni naročnikov še bližje Netflixu

Čeprav ima Netflix že 200 milijonov naročnikov, pa jih je Disney+ dobil 100 milijonov le 16 mesecev po začetku delovanja.

Sredi februarja smo poročali, kako je Disneyjeva pretočna platforma v 15 mesecih »ekspresno« dosegla zavidljivo število naročnikov, in sicer 95 milijonov. Do leta 2024 so želeli pridobiti 90 milijonov naročnikov (za primerjavo: pretočni gigant Netflix jih ima 200 milijonov, v »pandemičnem« letu 2020 jih je pridobil 8,5 milijona). Moč Disneyjeve blagovne znamke se tako odraža tudi pri pretočnih vsebinah in v torek so iz matičnega podjetja sporočili, da so dosegli 100 milijonov naročnikov.

A kot je v sporočilu za javnost izjavil Disneyjev direktor Bob Chapek, so v luči uspeha postali le še bolj ambiciozni. »Povečali bomo naložbe v ustvarjanje visokokakovostnih vsebin. Pravzaprav ciljamo na več kot 100 novih naslovov na letni ravni, kar vključuje znamke Disney Animation, Disney Live Action, Marvel, Star Wars in National Geographic.«

Kljub velikemu uspehu Disneyjeve pretočne platforme (prihodke ocenjujejo na okrog 2,9 milijarde evrov) gre le za manjši obliž na rano ob izgubi tematskih parkov in produkcijskih studiov, ki je celo presegla črne napovedi vlagateljev.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji