bla
Aktualno

Če bi oglas za detergent govoril resnico

Oglas francoske agencije Babel se z obilico humorja norčuje iz trajnosti – in to z vseh možnih zornih kotov.

Sodeč po ugotovitvah raziskovalne hiše BVA Next Leading Brands je več kot polovica Francozov skeptičnih do iskrenosti blagovnih znamk. Eno od izhodišč oglasa je tako teza, da so Francozi siti neiskrenih znamk. V pariški agenciji Babel so tako pri snovanju oglasa združili moči s produkcijsko hišo Birth in igralko Delphine Depardieu, nečakinjo znanega francoskega igralca Gerarda Depardieuja. Vse se vrti okrog »čudežnega« detergenta, ki ne le da vrhunsko čisti, temveč zadošča vsem trenutnim odtenkom trajnosti, torej vse od zelenega do mavričastega. Od tod tudi njegovo ime, »fullwashing« kot parodija na greenwashing, wokewashing, womenwashing, pinkwashing in vse, kar je vmes. »Mmmmm, lažno tako lepo diši,« med drugim prizna glavna junakinja v oglasu.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji