cannes
Aktualno

Cannes: Z gverilsko akcijo odprli vrata za zunanje obiskovalce

Pred festivalsko palačo je na 3. dan mednarodnega festivala kreativnosti stala množica ljudi, po cesti je odmevala pesem Our house legendarne skupine Madness, kar naenkrat pa so padle zaščitne ograje in množica ljudi s transparenti je vstopila v palačo.

Gverilska akcija »Open House for Good (OHFG!)« je spodbujala organizatorje in sodelujoče na festivalu, naj odprejo vsa prizorišča v času Kanskih levov in razpravljajo o najpomembnejši temi našega časa, trajnosti. Tako so postale kanske dvorane, plaže, kabine, jahte in drugi prireditveni prostori za kratek čas odprti za javnost. Akcijo so zasnovale različne blagovne znamke, ki želijo, da v javnosti odmevajo tematike družbeno koristnega, okoljskega, ekonomskega in etičnega vidika. »Dolgoročni cilj je ustvariti vključujočo platformo, na kateri lahko sodelujejo vsi in zanjo ne bodo potrebne vstopnice ali zapestni trakovi,« je za MM povedal Thomas Kolster aka Mr. Goodvertising.

 

Projekt podpirajo:

cannes

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji