dinozavri
Aktualno

Cannes Lions 2023: Vreme – največji vplivnež

Podnebne razmere letos sicer niso v središču pozornosti oglaševalske smetane v Cannesu, ki tokrat raje izpostavlja tematiko umetne inteligence in njenega vpliva na (usihajočo) kreativnost, a so se jih hočeš nočeš začeli zavedati tudi na lastni koži.

Če je udeležence lanskega mednarodnega festivala Kanski levi močno presenetila huda nevihtna ujma, ki je iz tira vrgla marsikaterega oglaševalskega gostitelja, ki se je s svojimi kulinaričnimi specialitetami ponašal na plaži ob kanski promenadi Croisette, pa jim je letos zagodel močan veter. Še posebej izrazit je bil drugi dan festivala, saj je številna podjetja, ki so najela svoje prostore na promenadi, prisilil, da so sicer praviloma bogat program in številne dogovorjene sestanke preselila v varnejše zavetje bližnjih luksuznih hotelov, kot sta Carlton in Martinez. Med njimi je bilo tudi podjetje FreeWheel, ki sodi pod okrilje medijske družbe Comcast. Njihov višji komercialni direktor za Severno Evropo Willem Janssen (mimogrede, o ciljanem televizijskem oglaševanju je govoril na DIGGIT-u v organizaciji MM-a) nam je povedal, da so morali za nekaj ur zamakniti dogajanje na plaži, ki tudi letos sicer velja za eno od najlepše urejenih  v Cannesu (vsaj po oceni predstavnic MM-a), zato so se v okoliških hotelih že začeli zanimati, ali bi bilo možno del programa prestaviti. To pa ni najlažje izvedljivo, saj kanski hoteli v tem tednu pokajo po šivih.

Tudi plaži družbe Meta, katere del je sicer skrit pod dokaj vzdržljivo streho – na nekaterih imajo zgolj šotorska platna, s katerimi je veter z lahkoto pometel –,  so nestabilne vremenske razmere povzročile kar nekaj preglavic in so morali prestavljati načrtovana predavanja in okrogle mize.

Kaj bi se zgodilo, če dinozavri ne bi izumrli?

Zato se lahko le strinjamo s trditvijo družbe IBM, ki je v dnevnem časopisu Kanskih levov (Cannes Daily News) objavila celostranski oglas za razstavo njihovega podjetja The Weather Company, kjer sta v ospredju umetnost in umetna inteligenca, njen naslov pa je »Vreme – največji vplivnež«. Oglas spremlja slogan »Vremenske spremembe lahko spremenijo prav vse«, v isti sapi pa se sprašujejo, kaj bi se zgodilo, če dinozavri ne bi izumrli.

Če ne prej, je torej zdaj končno napočil čas, ko bodo morali oglaševalci tudi v praksi dokazati, ali imajo njihove kreativne rešitve resnično moč spreminjati svet – s čimer se sicer tako radi ponašajo.  

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji