tinder
Aktualno

Cannes Lions 2023: Kako Tinder spreminja dojemanje o aplikacijah za zmenke

»Vsak dan dobim kakšno vabilo na poroko,« z nasmeškom pove Melissa Hobley, direktorica marketinga pri Tinderju, ko govori o tem, kako so s pomočjo zadnje oglaševalske akcije spremenili percepcijo o tej aplikaciji.

»Saj vsi veste, kakšen sloves se drži aplikacij za zmenke. Večina ljudi meni, da tam iščeš le seks za eno noč. To dojemanje smo hoteli spremeniti in poudariti, da se na Tinderju ustvarjajo tudi resne zveze,« je v pogovoru, ki ga je v Cannesu gostila marketinška revija Adweek, uvodoma dejala Melissa Hobley, globalna izvršna direktorica pri Tinderju. Ugotovili so namreč, da si kar 31 odstotkov pripadnikov generacije Z, ki uporablja Tinder, želi najti partnerja za dolgotrajnejšo zvezo, in le 14 odstotkov za krajše stike. »Zmenkarjenje je v teh časih zelo zahtevno in iskanje partnerja je lahko zastrašujoče. To, da se razgališ pred drugim in se pokažeš kot ranljivega, zahteva veliko mero poguma. Zato smo našim uporabnikom želeli pomagati pri tem in jim povedati, da jim Tinder stoji ob strani,« pravi Hobleyjeva.

Raznolikost v vseh pogledih

V ta namen so torej nedavno ustvarili obsežno oglaševalsko akcijo z naslovom »Vse se začne s potegom« (»It Starts with a Swipe«), katere namen je bil pokazati raznolike možnosti zmenkarjenja, ki jih omogoča aplikacija, še posebej za pripadnike generacije Z, ki se z drugimi ljudmi povezujejo na drugačne načine, kot so se starejše generacije. »Želeli smo izpostaviti, zakaj je Tinder tako poseben, in poudariti raznolikost ljudi, ki ga uporabljajo. Cilj akcije je bil prikazati, da je ustvarjanje vezi na Tinderju kot, da bi se poglobil v vesolje drugega človeka, kar smo upodobili z barvitimi in raznolikimi svetovi parov, ki so se našli na Tinderju. Kreativna rešitev ne slavi le raznolikosti možnosti, ki jih nudi Tinder, temveč tudi raznolikost spolov, spolne usmerjenosti in večkulturnosti,« je pripovedovala Hobleyjeva in dodala: »Tinder kot največja aplikacija za zmenke na svetu ima odgovornost za odpravljanje predsodkov, homofobije in transfobije, iskanje sorodno mislečih ljudi pa želi omogočiti tudi nebinarnim osebam.«

Kot pravi, so v predhodnih raziskavah uporabnike Tinderja veliko spraševali, česa si želijo od aplikacije, pri čemer so se do vseh vedli enako spoštljivo. »Resnično si želimo poudariti, da spodbujamo raznolikost, pri čemer pa moramo biti tudi prizemljeni in vedeti, kje so naše meje,« pravi. Na koncu je še dodala, da so uspešni pri spreminjanju dojemanja ljudi, saj so ti tudi sami spoznali, da lahko tudi Tinder vodi do resne zveze. »Zame je dober dokaz že to, da vsak dan dobim kakšno vabilo na poroko,« se je nasmejala.

 

 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji