Burger za (negotovo) prihodnost
Se tudi vam v luči pandemije covida-19 prihodnost zdi še bolj nepredvidljiva? No, ena stvar zagotovo ni, vsaj za francoske ljubitelje Burger Kingovih »whopperjev«.
Veriga restavracij s hitro prehrano Burger King je v Franciji začela z oglaševalsko akcijo na družbenih omrežjih in v spletnih medijih, ki jo je pripravila v sodelovanju s francosko oglaševalsko agencijo Buzzmann. Ideja, na kateri sloni akcija, je preprosta: v negotovi prihodnosti, ko ne vemo, kdaj nas bo doletel naslednji val pandemije covida-19, kdaj bodo Zemljo zavzeli vesoljci ali pa kdaj bodo dinozavri vstali od mrtvih, je vsaj ena stvar gotova. In to je, da boste na izbrani dan enkrat do leta 2030 na dom prejeli priljubljeni Burger Kingov burger.
»Whopper prihodnosti« oziroma »prvi whopper, ki si ga lahko pošljete za leto 2030« je po trditvah snovalcev akcije garancija, da se vam bo v tem času zgodila vsaj ena dobra stvar. Prvih 100.000 (francoskih) uporabnikov Burger Kingove aplikacije si lahko namreč rezervira svoj brezplačni burger, in sicer na izbrani dan med 1. januarjem 2021 in 31. decembrom 2030.