burger king
Aktualno

Burger za (negotovo) prihodnost

Se tudi vam v luči pandemije covida-19 prihodnost zdi še bolj nepredvidljiva? No, ena stvar zagotovo ni, vsaj za francoske ljubitelje Burger Kingovih »whopperjev«.

Veriga restavracij s hitro prehrano Burger King je v Franciji začela z oglaševalsko akcijo na družbenih omrežjih in v spletnih medijih, ki jo je pripravila v sodelovanju s francosko oglaševalsko agencijo Buzzmann. Ideja, na kateri sloni akcija, je preprosta: v negotovi prihodnosti, ko ne vemo, kdaj nas bo doletel naslednji val pandemije covida-19, kdaj bodo Zemljo zavzeli vesoljci ali pa kdaj bodo dinozavri vstali od mrtvih, je vsaj ena stvar gotova. In to je, da boste na izbrani dan enkrat do leta 2030 na dom prejeli priljubljeni Burger Kingov burger.

»Whopper prihodnosti« oziroma »prvi whopper, ki si ga lahko pošljete za leto 2030« je po trditvah snovalcev akcije garancija, da se vam bo v tem času zgodila vsaj ena dobra stvar. Prvih 100.000 (francoskih) uporabnikov Burger Kingove aplikacije si lahko namreč rezervira svoj brezplačni burger, in sicer na izbrani dan med 1. januarjem 2021 in 31. decembrom 2030.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji