Burberry v novo leto s plesom
Blagovna znamka Burberry se je v letošnjem prazničnem oglasu poklonila filmu Ples v dežju iz leta 1952, ki pa so mu dodali sodobni pridih.
Oglas so ustvarili v sodelovanju s francosko skupino režiserjev Megaforce in produkcijsko hišo Riff Raff Films. V njem spremljamo štiri plesalce, ki zadovoljno poplesujejo po ulicah Londona, medtem ko nanje ne pada dež, ampak kosi ledu, ki se jim uspešno izmikajo. Pri tem jih spremlja pesem »Singing in the rain« v sodobni različici. Riccardo Tisci, kreativni direktor Burberryja, pravi, da oglas pooseblja »Burberryjev neustrašni duh in domišljijo, hkrati pa premika meje.«
Led kot metafora za leto 2020
Idejo za oglas naj bi dobili, ko so med »brskanjem po zgodovini« blagovne znamke prišli do inovativnih oblačil, ki so odporna na vremenske vplive in so jih svojčas uporabljali polarni raziskovalci. Liki v oglasu tako ne plešejo v dežju, ampak v ledu, pred kosi ledu pa jih varujejo topla oblačila. »Za led smo se odločili še iz enega razloga – letošnje leto je namreč za vse zelo težko, zato je led na nek način metafora za vse tegobe, ki so se letos zgrnile na svet,« pravijo. »Zaradi situacije, v kateri smo, smo se tudi odločili, da v oglasu ne bo eden, ampak štirje protagonisti – skozi težke čase se namreč veliko lažje prebijemo v družbi kot sami,« še poudarjajo.