Bi se strinjali, da imamo najboljše kar doma?
O tem so namreč prepričani avtorji nove promocijske oglaševalske akcije »Najboljše imamo doma«, ki potrošnike ozavešča o pomenu uživanja sadja.
Akcijo so zasnovali v agencijah Publicis in Pristop v sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS ter s slovenski pridelovalci in predelovalci sadja. Komuniciranje bo vključevalo nabor aktivnosti in komunikacijskih kanalov. Poleg tradicionalnih komunikacijskih kanalov (televizija, zunanje oglaševanje, tisk in radio) in digitalnih kanalov (splet, Facebook, Instagram, YouTube) so pripravili tudi video recepte in video nasvete, dogodke, razne aktivnosti v sektorju gostinstva ter aktivnosti na področju odnosov z javnostmi.
Sadje višje kakovosti
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom »izbrana kakovost – Slovenija« ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom »Najboljše imamo doma« želimo potrošnike ozavestiti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne skozi celo leto,« je pojasnil dr. Jože Podgoršek, minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Dr. Bojan Pahor, direktor Direktorata za hrano in ribištvo na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS, dodaja, da znak »izbrana kakovost – Slovenija« sadjarjem pomaga pri trženju proizvodov: »Hkrati je v veliko pomoč potrošnikom pri lažjem prepoznavanju sadja višje kakovosti, ki je pridelano in predelano v Sloveniji ter je bilo dodatno kontrolirano s strani neodvisnih certifikacijskih organov.«