addiko3
Aktualno

Banka, ki s svojim novim šefom izziva status quo

Addiko je banka, ki si želi biti netipična in drugačna. Da bi to še posebej izpostavili, so zasnovali svoj novi lik, hrčka Oskarja, ki sporoča, da je bančništvo lahko tudi hitro in enostavno.

Na današnjem srečanju za novinarje so tako spregovorili tudi o svojem novem šefu.

Že šest let je, odkar se je banka Addiko na slovenskem trgu povsem na novo pozicionirala in poskrbela za popolno preznamčenje. Kot je na današnjem srečanju za novinarje poudaril Andrej Andoljšek, predsednik uprave banke Addiko, so si že leta 2016 za cilj zastavili jasno in enostavno bančništvo in v skladu s tem spremenili tudi način nagovarjanja in komunikacije s strankami. »Kot netipična banka smo že takrat začeli premikati bančne postulate ter ponujati hitre in enostavne gotovinske kredite za gospodinjstva. To nadgrajujemo s podobno ponudbo za mala in srednje velika podjetja,« pravi Andoljšek.

Po njegovih besedah je takšna strategija pripeljala do »odličnih rezultatov, odziv trga je bil fantastičen«. »Začeli smo s preobrazbo lastnega portfelja, prilagodili notranje procese banke, povečali učinkovitost in uspešnost, predvsem pa spremenili odnos in komunikacijo s strankami. Addiko ne želi biti univerzalna banka, ne ponujamo določenih produktov kot večina drugih bank. Nimamo namreč stanovanjskih posojil, leasinga ali investicijskega dela poslovanja. Želimo biti drugačni in to drugačnost še naprej razvijati,« je zatrdil.

Danes imajo v Sloveniji 19 poslovalnic. »Želimo jih izgrajevati in locirati tam, kjer so potrošniki, tam, kjer je večji obisk in kjer tudi nastajajo potrebe po potrošniških kreditih,« je povedal. Zato ne preseneča dejstvo, da so svojo zadnjo poslovalnico odprli prav v prenovljenem nakupovalnem središču Supernova na Rudniku. Poleg tega po njegovih besedah velik poudarek namenjajo digitalizaciji svojih storitev in poslovalnic. »Smo specialist in namen te ne ravno revolucije, ampak evolucije v našem pozicioniranju je naš položaj še nadgrajevati. Naš cilj je, da pri določenih storitvah postanemo najhitrejši,« pravi.

Do odobritve kredita v petnajstih minutah

Da bi strankam dokazali, da so lahko resnično najhitrejši, so v maju svojo obljubo postavili na preizkušnjo s posebno akcijo, v kateri so vsem, ki so do konca meseca oddali vlogo za njihov HIP kredit do 10.000 evrov in odgovora niso prejeli v petnajstih minutah, povrnili vse stroške kredita in ponudili kredit z ničelno obrestno mero. Kot je novinarjem povedala Petra Kalan, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v banki Addiko, so z rezultati izjemno zadovoljni, saj so prejeli 206 vlog in v 92,7 odstotka primerov nanje odgovorili v petnajstih minutah ali manj, v 82 odstotkih pa celo manj kot v desetih minutah. Najhitrejši čas, v katerem so odgovorili na vlogo za kredit, je bil 4 minute in 29 sekund. Pa jim je v katerem primeru tudi spodletelo? Tudi to se je zgodilo, zato so enajstim strankam povrnili strošek odobritve kredita in strošek ocena rizika, obrestno mero pa znišali na 0 %.

Kdo je novi šef banke Addiko?

Bralci MM-a ste verjetno že zasledili članek o hrčku Oskarju, novem obrazu banke Addiko, na novinarskem srečanju pa je Kalanova pojasnila, kako je prišlo do zamisli o njem in kaj pravzaprav predstavlja. »Ko se je pojavila potreba, da utrdimo svojo pozicijo specialista, smo se veliko ukvarjali tudi s tem, kakšen značaj dati banki. Resnično smo netipična banka in sami zase radi rečemo, da smo netipični bančniki, ki razmišljamo izven okvirjev. Naša identiteta in vrednote, ki jih sporočamo, se resnično odražajo skozi vse, kar počnemo,« je poudarila in dodala: »Oskar je naš novi šef in je poleg našega novega slogana pomemben del nove strategije banke in gonilna sila našega komuniciranja. Je hrček, ki izziva status quo, pomaga nam sporočati, da je banka tu za ljudi in ne obratno. Tako kot naši bančniki je tudi on netipičen, nekonvencionalen in pristopa zelo odkrito. Z njegovo pomočjo želimo nadaljevati našo zavezo k jasnemu, 'straightforward' bančništvu, hkrati pa ne želimo, da je to le maskota, ampak dejansko lik in karakter, ki ima svoj glas in komunicira na svoj način.«

Hrček ne zapleta, ampak le posoja

Je tudi poosebljenje slogana banke, ki so ga po besedah Kalanove ljudje že vzeli za svojega, in sicer »Ne zapletam, jaz posodim«. »Oskar ni tipičen bančnik, ne zanimajo ga samo rezultati, pomembni so mu ljudje, ki niso samo številke. Prisluhne različnim segmentom ljudi in jim ponuja kredite tam in takrat, ko jih potrebujejo. Odraža tudi poslanstvo banke olajšati življenje ljudem z dodatno finančno spodbudo,« je sklenila.

Banka Addiko pri repozicioniranju in rebrandingu že od leta 2016 sodeluje s hrvaško kreativno agencijo Bruketa & Žinić & Grey, in sicer na vseh petih trgih, kjer delujejo – poleg Slovenije so to še Hrvaška, Srbija, Črna gora ter Bosna in Hercegovina. Tudi hrčka Oskarja lahko opazite v oglasih po vsej regiji, medtem ko določene akcije prilagajajo posameznemu trgu; takšna je bila že omenjena »Addiko obljuba«, ki so jo izvedli le v Sloveniji.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji