addiko2
Aktualno

»Banka je tukaj za ljudi in ne obratno«

Addiko banka se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, katere namen je repozicioniranje banke.

Addiko banka je bila na slovenskem trgu predstavljena leta 2016 in danes velja za močno blagovno znamko ne le v Sloveniji, temveč tudi na mednarodnem bančnem trgu. »Smo netipična banka in po inovativnih rešitvah, ki so spremenila pravila igre na bančnem trgu ter omogočila enostavne in hitre kredite ne le za gospodinjstva, ampak tudi za mala in srednja podjetja, nadaljujemo svojo netipično pot z osveženo podobo in sloganom blagovne znamke,« pravi Petra Kalan, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v Addiko banki. Dodaja, da želijo z novo strategijo blagovne znamke še okrepiti svoj položaj specializirane banke za gotovinske kredite za potrošnike ter za mala in srednje velika podjetja. Njihov cilj je postati sinonim za hitrost in prilagodljivost ter biti prisotni povsod, kadar koli in kjer koli njihove stranke potrebujejo dodatno finančno spodbudo.

petra kalan

Hrček, ki izziva status quo

Oglaševalska akcija poteka v dveh delih. V prvem, »dražilnem« delu sredi aprila 2022, so na obcestnih plakatih komunicirali sporočila, ki podpirajo njihovo pozicijo specializirane banke. Maja je sledil drugi del, katerega gonila sila sta nov slogan Addiko banke »Vaša najboljša izbira za hitre kredite« in hrček Oskar. »Oskar je novi lik Addiko banke in je netipičen hrček, še bolj pa netipičen bančnik, ki izziva status quo, saj med drugim pravi tudi: »Ne zapletam, jaz posodim.« Ve, da je banka tukaj za ljudi in ne obratno,« pravi Petra Kalan.

Ker se sooča s človeškimi situacijami, izzivi in problemi, Oskar razume potrebe ljudi, je nekonvencionalen in do vseh pristopa odkrito brez predsodkov. Njegovo poslanstvo je, da posluša stranke, pa naj bodo to mladi, zaposleni za določen čas, upokojenci ..., in jim omogoči dodatno finančno spodbudo, kjer koli in kadar koli jo potrebujejo.

hrcek

Zakaj prav hrček?

V Addiko banki so se odločili, da simbol A v svojih trženjskih gradivih zamenjajo z novim, drugačnim likom blagovne znamke. Pravijo, da so liki dokazano učinkoviti pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke in dolgoročni rasti tržnega deleža, so »močni nosilci sporočil«, zaradi svoje prilagodljivosti pa hvaležni za uporabo v različnih komunikacijskih kanalih. »Izbira netipičnega hrčka je bila logičen korak, saj ima Addiko banka že sloves drugačne, netipične banke, in kot specialist želimo izstopati in se razlikovati. Oskar ni tipičen hrček; pobegnil je iz svojega ustaljenega okolja, dovolj ima 'hrčkanja', zato ne zbira več stvari, čas je, da začne dajati. Tudi tipičen bančnik ni. Ne zanimajo ga le rezultati in ljudje zanj niso samo številke. Njegova želja je, da ljudem omogoči, da dobijo dodatno spodbudo za uresničitev svojih ciljev in želja, kjer koli in kadar koli jo potrebujejo. Je odprt, dostopen in razume stvari,« pravijo. Ker imajo ambicijo biti najboljša specializirana banka za potrošnike ter mala in srednje velika podjetja in želijo, da to odraža tudi ime njihovega novega lika, so v skladu s tem izbrali tudi njegovo ime. »Oskar pomeni odličnost in biti najboljši v razredu. To je ime, ki ga uporabljamo v vseh državah, kjer je Addiko prisoten, in smo ga izbrali iz zelo kratkega seznama potencialnih imen, tudi po testiranju v fokusni skupini s strankami,« so še povedali za MM.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji