premmik miha amzs
Aktualno

AMZS z novim specialistom za digitalni marketing

Miha Travnik v AMZS prevzema digitalno oglaševanje, sodeloval pa bo tudi pri digitalnih projektih.

Miha Travnik je več kot deset let ustvarjal in vodil digitalne projekte (med drugim spletne strani, digitalni marketing in strategije spletnih nastopov) za podjetja iz celotne Evropske unije. Ustvaril je tudi svoje zagonsko podjetje Shoppii na področju lokacijskega mobilnega oglaševanja, pomagal zagonskim podjetjem s strategijami v digitalnem svetu in »dinozavrska« podjetja pripravljal za uspešen prodor in prodajo na spletu.

Kot pravi, se je za delo v AMZS odločil predvsem zaradi izzivov, ki jih prinašajo novosti na področju mobilnosti in gredo z roko v roki z digitalnim svetom. »Pomembno pa je omeniti tudi izjemen zagon in odlično vzdušje ekipe v AMZS, za katero verjamem, da lahko skupaj premikamo meje,« je povedal za MM.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji