will marlow
Aktualno

Agencija Will Marlow se širi v Srbijo

Will Marlow Agency, ameriška agencija za digitalno oglaševanje in iskalni marketing, je odprla pisarno v Srbiji. Ob tej priložnosti so pripravili akcijo, s katero želijo pomagati lokalnim podjetjem, ki jih je prizadela koronakriza.

»Ob otvoritvi smo veseli in vznemirjeni, saj to pomeni začetek širitve na srbsko tržišče. Že nekaj časa se nam je zdelo, da bo Beograd idealna lokacija za nas, k tej odločitvi pa je prispevala velika sposobnost posameznikov na tehničnem področju in njihova želja po vrhunskem izobraževanju,« je povedal Will Marlow, izvršni direktor agencije. Na njihovo odločitev je vplivalo tudi sodelovanje s srbsko kadrovsko agencijo Jaka Lounge. »Z ekipo agencije smo začeli partnersko sodelovanje in njihova korporativna kultura ter vrednote, kot sta transparentna komunikacija in nenehno učenje, so povsem usklajene z našimi,« je ob tej priložnosti povedala Tatjana Prokić, partnerica v Jaka Lounge.

Pomoč podjetjem, ki jih je prizadela koronakriza

Otvoritev pisarne v beograjski četrti Vračar jim je nekoliko otežil koronavirus, saj so bili ravno marca sredi vseh postopkov. Nato so morali vodilni na hitro zapustiti Beograd in se vrniti v svoja domača mesta, preden so se meje zaprle. Kljub koronakrizi pa so se v agenciji lotili akcije, s katero so želeli podpreti obstoječe in nove naročnike, ki so čutili negativen vpliv pandemije na svoje poslovanje. »Ob odprtju pisarne v Beogradu smo se odločili, da bomo podjetjem, ki jih je prizadela pandemija, svoje storitve ponudili brez začetnih stroškov. Vemo, da se vsak lahko kdaj spotakne in pade, v takšnih trenutkih pa potrebujemo nekoga, ki nam ponudi roko in nam pomaga vstati. Z našo potezo želimo pomagati lokalni poslovni skupnosti in tako na pozitiven način začeti poslovati v Beogradu,« je še dejal Marlow.

V okviru programa bodo podjetjem med drugim pomagali tako, da jim bodo brezplačno pripravili načrt za oglaševanje na Facebooku za poljubno oglaševalsko akcijo, tri mesece pa jim bodo tudi brezplačno pomagali upravljati oglase. Po treh mesecih se bodo v podjetju lahko odločili, ali bodo z oglaševanjem nadaljevali samostojno ali pa bodo postali naročnik agencije.

 

 

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji