will marlow
Aktualno

Agencija Will Marlow se širi v Srbijo

Will Marlow Agency, ameriška agencija za digitalno oglaševanje in iskalni marketing, je odprla pisarno v Srbiji. Ob tej priložnosti so pripravili akcijo, s katero želijo pomagati lokalnim podjetjem, ki jih je prizadela koronakriza.

»Ob otvoritvi smo veseli in vznemirjeni, saj to pomeni začetek širitve na srbsko tržišče. Že nekaj časa se nam je zdelo, da bo Beograd idealna lokacija za nas, k tej odločitvi pa je prispevala velika sposobnost posameznikov na tehničnem področju in njihova želja po vrhunskem izobraževanju,« je povedal Will Marlow, izvršni direktor agencije. Na njihovo odločitev je vplivalo tudi sodelovanje s srbsko kadrovsko agencijo Jaka Lounge. »Z ekipo agencije smo začeli partnersko sodelovanje in njihova korporativna kultura ter vrednote, kot sta transparentna komunikacija in nenehno učenje, so povsem usklajene z našimi,« je ob tej priložnosti povedala Tatjana Prokić, partnerica v Jaka Lounge.

Pomoč podjetjem, ki jih je prizadela koronakriza

Otvoritev pisarne v beograjski četrti Vračar jim je nekoliko otežil koronavirus, saj so bili ravno marca sredi vseh postopkov. Nato so morali vodilni na hitro zapustiti Beograd in se vrniti v svoja domača mesta, preden so se meje zaprle. Kljub koronakrizi pa so se v agenciji lotili akcije, s katero so želeli podpreti obstoječe in nove naročnike, ki so čutili negativen vpliv pandemije na svoje poslovanje. »Ob odprtju pisarne v Beogradu smo se odločili, da bomo podjetjem, ki jih je prizadela pandemija, svoje storitve ponudili brez začetnih stroškov. Vemo, da se vsak lahko kdaj spotakne in pade, v takšnih trenutkih pa potrebujemo nekoga, ki nam ponudi roko in nam pomaga vstati. Z našo potezo želimo pomagati lokalni poslovni skupnosti in tako na pozitiven način začeti poslovati v Beogradu,« je še dejal Marlow.

V okviru programa bodo podjetjem med drugim pomagali tako, da jim bodo brezplačno pripravili načrt za oglaševanje na Facebooku za poljubno oglaševalsko akcijo, tri mesece pa jim bodo tudi brezplačno pomagali upravljati oglase. Po treh mesecih se bodo v podjetju lahko odločili, ali bodo z oglaševanjem nadaljevali samostojno ali pa bodo postali naročnik agencije.

 

 

 

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji