5 nasvetov za učinkovite digitalne oglase v 2021
Z obogatenimi kreativami se ne boste le bolj približali vaši ciljni skupni, temveč bodo vaši oglasi tudi veliko bolj učinkoviti.
Get Interactive
Ali ste vedeli, da dve tretjini vpliva na rezultate spletnega oglaševanja predstavlja dobra kreativa oziroma kreativna rešitev? Moč slednje je, da s svojo izvirnostjo pritegne pozornost uporabnikov – in to brez uporabe vsiljivih oglasnih formatov, ki dokazano negativno vplivajo na percepcijo same blagovne znamke. Obogatene oglasne kreative so tako uporabnikom bližje, bolj zapomnljive in z njimi učinkoviteje dosegamo oglaševalske cilje. Kljub temu je pomislek številnih oglaševalcev, da je za dober digitalen oglas potrebnih precej sredstev in denarja, kar pa je lahko na manjših trgih precejšnja ovira. Vendar to ne drži več! S pravo kreativno platformo je izdelava tovrstnih oglasov hitra, v dobršni meri avtomatizirana in predvsem cenovno učinkovita.
Presenetimo uporabnika z interaktivnostjo
Na mobilnih napravah lahko uporabimo dodatne interaktivnosti, ki vpletejo uporabnika: »klikni in zadrži«, »povleci in spusti«, interaktivnosti ob »scrollanju«. Take interakcije povečajo pozornost uporabnikov do štirikrat (Vir: Teads, primerjava s klasičnimi prikaznimi oglasi).
Med obogatitvami video oglasov je najpogosteje uporabljena obogatitev t.i. »skin«. Okrog videa izpostavimo elemente, ki so prisotni celoten čas oglasa, t.i. glavno sporočilo, logotip in gumb CTA.
Nasvet: ne bojte se izpostaviti blagovne znamke že od začetka oglasa, saj to znatno pripomore k zapomnljivosti in všečnosti blagovne znamke.
Primer kampanje iz zavarovalniške panoge, ki je z obogateno kreativo znatno zvišala odstotek v celoti ogledanih oglasov in za več kot dvajsetkrat dvignila stopnjo neposrednega odziva na oglas.
Prilagodite kreativo za predvajanje brez zvoka
Na učinkovitost oglasnega sporočila vpliva gotovo tudi zvok. Video z dodanimi podnapisi ali t.i. »captioni« je dobra rešitev oglaševanja na mobilnih napravah, kjer imamo večinoma zvok izklopljen. Primer videa, ki je obogaten s ključnimi poudarki, pri uporabniku pusti poseben pečat. Poglejte primer v FMCG segmentu in primer v športni panogi.
Optimizirajte video oglas za mobilne naprave
Devet od desetih video oglasov, ki jih danes vidimo na mobilnih napravah, je bilo ustvarjenih za televizijske zaslone. Vertikalni formati videoposnetkov spodbujajo 83-odstotno povečanje priklica oglasov v primerjavi z televizijskimi oglasi. Naklonjenost blagovne znamke se poveča za 15 odstotkov, če ponudimo vertikalni video v primerjavi s televizijskim oglasom.
Če ponudimo kvadratni video format je večja verjetnost za dosežen rezultat dokončane oglede videa v 66 odstotkov, če predvajamo navpični video formati je verjetnosta večja za 53 odstotkov ogledanih spletnih oglasov do konca v primerjavi, če so na spletu predvajane TV kreative.
Izkoristite moč podatkov in kontekstualno oglaševanje
Prihaja čas, ko se je treba osredotočiti na alternativne strategije za ciljanje ustreznih uporabnikov. Upravljanje zadnjih, najbolj svežih lastnih podatkov, uporaba kontekstualnega oglaševanja, priprava seznamov, razvoj univerzalnega ID-ja itd. To so načini, kako lahko podjetje razvije svoje programsko oglaševanje za prihodnost. Ciljanje z digitalnimi oglasi glede na kontekst je nekaj, kar bomo morali usvojiti. Poiščite partnerje, ki so na te spremembe že pripravljeni.
Poskrbite za vidnost/vidljivost svojih oglasov
Vidljivost oglasov je zelo pomemben podatek ko govorimo »branding oglasih« oziroma oglasih za znamčenje. Meritve znotraj Teadsove platforme izvaja Moat (Oracle company), ki je integriran znotraj omenjene platforme. Storitev je v Sloveniji edinstvena. Tako je oglas znotraj Teads platforme v povprečju viden 11,3 sekunde, znotraj družbenih medijev pa 1,7 sekunde.
Z digitalnim kreativnim presežkom boste vplivali na boljšo uporabniško izkušnjo svojih strank ter z digitalnim pospeškom na izbranih medijih poskrbeli za večjo vidljivost vaših spletnih oglasov v 2021.