shift
Aktualno

32. SOF: Agencija leta je ponovno Shift, znamka pa Burek Olimpija

Velike nagrade pa sta prejeli oglaševalski akciji »Hofer cena« (serija del), ki sta jo ustvarila Publicis Groupe in Saatchi & Saatchi, ter »Burekuna«, ki jo je za Burek Olimpija ustvarila Agencija 101.

Z večerno podelitvijo nagrad se je zaključil 32. SOF, ki je 14. in 15. junija v Avditoriju Portorož privabil 1.300 domačih in tujih ljubiteljev oglaševanja. Dela je ocenjevala 13-članska žirija pod vodstvom Petre Krulc, neodvisne kreativne voditeljice, strateginje in svetovalke.

Kot smo že pisali, je bilo v primerjavi z lanskim letom veliko več prijavljenih v skupini Digitalno ter v skupinah Kreativna uporaba medijev, Inovativne rešitve in Družbeno dobro. Enkrat večji odziv prijaviteljev sta beležili tudi kategoriji Hipni odziv in Doživetja, medtem ko sta kategoriji Avtorska glasba in Tekstopisje letos slabše zastopani.

Zmagovalci SOF-a

Kot Agencija leta je ponovno slavila agencija Shift, najuspešnejša znamka leta pa je Burek Olimpija. Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je Moment Collective, najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa je Sloboda.

Naziv Oglaševalska osebnost leta je prejel Aleš Muhič, direktor trženja Pro Plus, oglaševalec leta 2022 pa je že drugo leto zapored podjetje Mercator.

merc

Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Sara Grmek in Lara Oset, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce.

nnn

Dve veliki nagradi

Veliki nagradi

Hofer cena – serija del (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za HOFER trgovina d.o.o.);

BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA).

20 zlatih nagrad v posameznih tekmovalnih skupinah

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE

V skupini E1 FILM: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini E2 TISK: A1 Vajb Playbook (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Hofer cena – serija del (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za HOFER trgovina d.o.o.);

V skupini E4 ZVOK: OGLAS, KI GA ŽELITE SLIŠATI (AV STUDIO za AUDIO BM);

V skupini E5 DIGITALNO: LEPO JE BITI KMET (Agencija 101 za Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano), Laško pivo za okrevanje (Luna \TBWA za Pivovarna Laško Union d.o.o.) in BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);

V skupini E6 OZNAMČENE VSEBINE: Cockta Blondie - Druga strana (DROM agency za Atlantic Grupa d.d.);

V skupini E7 OBLIKOVANJE: Polje plesa (Aritmija za Kmetija Heler);

V skupini E10 DRUŽBENO DOBRO: Umetna inteligenca v službi delavskih pravic (Agencija 101 za Delavska svetovalnica, društvo za zagovorništvo ranljivih skupin).

Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA) v kategoriji V2.3 DOŽIVETJA in V2.2 AKTIVACIJA;

V skupini V3 DIGITALNE KAMPANJE: Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agency za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.);

V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: Tvoja Cockta, tvoja stvar. (DROM agency in Yootree Creative za Atlantic Grupa d.d.), BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA) in Najbolj slovenska Planica (Internavti za Ljubljanske Mlekarne);

V skupini V5 DRUŽBENO DOBRO: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.).

Sekcija OBRTNA ODLIČNOST

V skupini O4 REŽIJA: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini O6 AVTORSKA GLASBA: re:do komad (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.).

mlm

30 srebrnih nagrad

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE

V skupini E1 FILM: Vetrovi (Futura DDB za Les MMS);

V skupini E2 TISK: Unicef in Slovenski mladinski orkester: Music for the future (Luna \TBWA za Unicef in Slovenski mladinski orkester);

V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Barcaffe Donna - Taktilni plakat (Herman & Partnerji za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.);

V skupini E4 ZVOK: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini E5 DIGITALNO: Najbolj slovenska Planica (Internavti za Ljubljanske Mlekarne), Tvoje telo. Tvoja stvar (DROM agency za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.) in BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);

V skupini E6 OZNAMČENE VSEBINE: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini E7 OBLIKOVANJE: Union Premium (Amater za Pivovarna Laško Union d.o.o.) in A1 Vajb Playbook (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: OGLAS, KI GA ŽELITE SLIŠATI (AV STUDIO za AUDIO BM), Florista kavni kompost (Herman & Partnerji za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.) in Alternativni način komuniciranja prometne varnosti (DARS);

V skupini E9 INOVATIVNE REŠITVE: Najbolj slovenska Planica (Internavti za Ljubljanske Mlekarne) in BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);

V skupini E10 DRUŽBENO DOBRO: USTVARJAJTE AI UMETNOST, NE VOJNE (Pristop za Sklad Truhoma) in Mercator Movember (Herman & Partnerji za Mercator d.o.o.).

Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: Oda pekom (Luna \TBWA za Atlantic Grupa d.d.);

V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.) in Tava, hvala za vse (Luna \TBWA za Zavarovalnica Sava d.d.);

V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.) in Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini V5 DRUŽBENO DOBRO: Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agency za Droga Kolinska d.o.o.) in Barcaffe Donna (Herman & Partnerji za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.).

Sekcija OBRTNA ODLIČNOST

V skupini O2 TEKSTOPISJE: RESNIČNA GROZLJIVKA (AV STUDIO za TAM-TAM) in Kri za nekoga (Herman & Partnerji za TAM-TAM);

V skupini O3 ILUSTRACIJA: Polje plesa (Aritmija za Kmetija Heler) in White Rabbit (Aritmija za Peter Gönc);

V skupini O5 UMETNIŠKO VODENJE: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

V skupini O6 AVTORSKA GLASBA: Cockta Blondie - Druga strana (DROM agency za Atlantic Grupa d.d.).

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji