outstanding
Aktualno

10. Outstanding: Koronakriza ni vplivala na kakovost del

Z Markom Kolblom, direktorjem Europlakata, in Urošem Goričanom, predsednikom žirije in kreativnim direktorjem v Herman & partnerji smo se pogovarjali o organizacijskih in tekmovalnih izzivih 10. Outstandinga.

Ob okroglem jubileju tiskana publikacija s pregledom nagrajencev

Družba Europlakat, ki je organizator Oustandinga, se je morala tako kot organizatorji vseh oglaševalskih tekmovanj po svetu prilagoditi izrednim okoliščinam in 10. jubilej praznovati drugače. Kot je za MM poudaril Marko Kolbl (na fotografiji levo), direktor Europlakata, s(m)o se morali letos na žalost odpovedati druženju v Operi. »Strokovna žirija je svoje delo lahko opravila na daljavo, razglasitev zmagovalcev pa smo preselili v virtualni svet, na Europlakatove kanale na družbenih omrežjih. Ker je letošnje tekmovanje jubilejno, že deseto, smo pripravili tudi tiskano publikacijo s pregledom glavnih dosežkov za vseh preteklih deset let,« je povedal Kolbl.

Covid-19 z manj vpliva na kakovost del od pričakovanj

Kot je za MM povedal Uroš Goričan, predsednik žirije in kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji, je bila največja posebnost letošnjega žiriranja seveda delo oziroma ocenjevanje del na daljavo. »Vsi vemo, da so razprave v živo dosti bolj pristne in zanimive kakor na daljavo. To je bil verjetno 'najtežji' del. Sicer pa smo si vnaprej postavili kriterije in razpravljali znotraj tega,« pojasnjuje. Ob tem dodaja, da nobena kategorija ni bila bolj žgoča kot druga. »Je pa bilo največ razprave v kategoriji digitalno komuniciranje, ki je kot kategorija najbojl razočarala. Verjetno tudi zato, ker je vsak od žirantov od nje največ pričakoval.«  Po drugi strani je Goričana najbolj pozitivno presenetila bera v kategoriji obveščanje in ozaveščanje. »Ampak bolj zato, ker je res posebna in raznolika in zahteva od žiranta nekoliko drugačno pozornost.« Po mnenju sogovornika je imela koronakriza oziroma covid-19 z vidika kakovosti del manjši vpliv na »letino« od pričakovanj. »Bilo je sicer kar nekaj plakatov na to temo, a niso izstopali. Nimam pa podatka, kako je covid vplival na samo količino oglasov,« sklene Goričan.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji