10. Outstanding: Koronakriza ni vplivala na kakovost del
Z Markom Kolblom, direktorjem Europlakata, in Urošem Goričanom, predsednikom žirije in kreativnim direktorjem v Herman & partnerji smo se pogovarjali o organizacijskih in tekmovalnih izzivih 10. Outstandinga.
Ob okroglem jubileju tiskana publikacija s pregledom nagrajencev
Družba Europlakat, ki je organizator Oustandinga, se je morala tako kot organizatorji vseh oglaševalskih tekmovanj po svetu prilagoditi izrednim okoliščinam in 10. jubilej praznovati drugače. Kot je za MM poudaril Marko Kolbl (na fotografiji levo), direktor Europlakata, s(m)o se morali letos na žalost odpovedati druženju v Operi. »Strokovna žirija je svoje delo lahko opravila na daljavo, razglasitev zmagovalcev pa smo preselili v virtualni svet, na Europlakatove kanale na družbenih omrežjih. Ker je letošnje tekmovanje jubilejno, že deseto, smo pripravili tudi tiskano publikacijo s pregledom glavnih dosežkov za vseh preteklih deset let,« je povedal Kolbl.
Covid-19 z manj vpliva na kakovost del od pričakovanj
Kot je za MM povedal Uroš Goričan, predsednik žirije in kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji, je bila največja posebnost letošnjega žiriranja seveda delo oziroma ocenjevanje del na daljavo. »Vsi vemo, da so razprave v živo dosti bolj pristne in zanimive kakor na daljavo. To je bil verjetno 'najtežji' del. Sicer pa smo si vnaprej postavili kriterije in razpravljali znotraj tega,« pojasnjuje. Ob tem dodaja, da nobena kategorija ni bila bolj žgoča kot druga. »Je pa bilo največ razprave v kategoriji digitalno komuniciranje, ki je kot kategorija najbojl razočarala. Verjetno tudi zato, ker je vsak od žirantov od nje največ pričakoval.« Po drugi strani je Goričana najbolj pozitivno presenetila bera v kategoriji obveščanje in ozaveščanje. »Ampak bolj zato, ker je res posebna in raznolika in zahteva od žiranta nekoliko drugačno pozornost.« Po mnenju sogovornika je imela koronakriza oziroma covid-19 z vidika kakovosti del manjši vpliv na »letino« od pričakovanj. »Bilo je sicer kar nekaj plakatov na to temo, a niso izstopali. Nimam pa podatka, kako je covid vplival na samo količino oglasov,« sklene Goričan.