bla
Aktualno

09Diggit: Štiri nagrade za DROM agency in Agencijo 101

Predstavniki DROM agency in Agencije 101 so domov odnesli po tri zlate in eno veliko nagrado. Nagrado zlati likalnik za digitalno osebnost leta 2022 je prejela Milena Jakovljević, soustanoviteljica in strateška direktorica v DROM agency.

Letos je bilo prijavljenih rekordnih 75 del, žirija pa je podelila enajst zlatih in štiri velike nagrade.

Agencija 101 je veliko nagrado prejela v kategoriji družbenih medijev, in sicer za odmevno digitalno akcijo »Glavni ponoči« za naročnika MEDKOM GTS. Akcija je prejela tudi zlato nagrado, in sicer v kategoriji drugo. Drugo zlato nagrado diggit je agencija dobila v kategoriji B2B za vzpostavitev lastnega spletnega mesta agencija101.si, tretjo pa so dobili v sodelovanju z naročnikom Merkurjem v kategoriji trgovina, in sicer za digitalno akcijo »Pregriznjena povezava«.

DROM agency je veliko nagrado za digitalno kampanjo prejel za projekt »Cockta – Unfollow« za naročnika Atlantic Droga Kolinska. Akcijo je žirija nagradila še z zlato nagrado v kategoriji FMCG. Z istim naročnikom je agencija osvojila tudi drugo zlato nagrado, in sicer za digitalno akcijo »Jimmy Fantastic – JOKE arena« v kategoriji mediji in zabava. Tretjo zlato nagrado je osvojila z naročnikom Renault Nissan Slovenija (v kategoriji avtomobilizem in tehnika) za »JUKE x The Batman«.

Luna TBWA je prejela veliko nagrado za digitalno strategijo za Donatovo digitalno strategijo za naročnika Atlantic Droga Kolinska. Zlati nagradi so prejeli za digitalno akcijo »Naše tačke« za Zavarovalnico Sava v kategoriji finančnih storitev, zavarovalništva in bančništva ter digitalno rešitev za Zavod Vozim »Heroji furajo v pižami: Herojski vau’čer – za vau večer s srečnim koncem« v kategoriji neprofitnih organizacij.

Četrta velika nagrada – za digitalni oglas – je šla v roke digitalni agenciji iPROM, in sicer za digitalno oglaševanje »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika –
dinamična kreativnost v realnem času« za Fraport Slovenija.

Zlate nagrade diggit so prejele še digitalna agencija CNJ z naročnikom Zavetišče Ljubljana (ZOO Ljubljana) v kategoriji javni sektor za spletno stran Zavetišča za zapuščene živali Ljubljana, oglaševalska agencija SHIFT z naročnikom A1 Slovenija v kategoriji IT in telekomunikacije za delo »Črni humor pred črnim petkom« ter digitalna agencija ENKI za naročnika Goolets v kategoriji turizem za spletno mesto Goolets.net.

»Všeč mi je, da je bilo letos veliko digitalnih projektov, ki so vključevala interakcijo z uporabniki, predvsem pa odličnega dizajna in uporabniške izkušnje. Želim pa si, da bi ustvarjalci projektov mogoče nekoliko bolj začeli uporabljati tehnologijo oziroma izkoriščati, kaj vse nam naprave ponujajo,« je letošnja prijavljena dela komentirala predsednica žirije Ajda Rotar Urankar, podjetnica, podkasterka in produktna vodja v Celtri.

Organizatorji DIGGIT-a so letos tretjič podelili tudi priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji. Zlati likalnik za digitalno osebnost leta je letos prejela Milena Jakovljević, soustanoviteljica in strateška direktorica DROM agency. Jakovljevićeva, ena od najbolj prepoznavnih slovenskih »digitalk«, je agencijo, takrat še pod imenom Mediodrom, ustanovila leta 2011 skupaj s svojima sestrama. Leta 2020 se je agencija preimenovala v DROM agency, danes pa je ena od največkrat nagrajenih slovenskih digitalnih agencij. 

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji