Črni petek
Vpogled

MM-ova mini anketa: Črni petek? Dovolj ga imamo!

Tokrat ni bilo dileme, kateri temi bomo posvetili mini anketo na Instagramu. Črnemu petku, seveda.

Zanimalo nas je, kaj si mislite o tem dnevu in (nekoliko presenetljivo) vas je več kot polovica (54 odstotkov) odgovorila, da se vam zdi črni petek prav »nadležen«. 11 odstotkov vas pravi, da ga obožujete, 36 odstotkov pa, da vam je zanj vseeno.

Na vprašanje, ali črni petek izkoristite za nakupe, vas je 67 odstotkov odgovorilo, da kupite v primeru, da je znižano nekaj, kar ste že tako nameravali kupiti. Četrtina vas ne kupi ničesar, 8 odstotkov sodelujočih pa vedno kupi vsaj kakšno stvar.

Vprašali smo vas tudi, kakšne izdelke običajno kupujete. 38 odstotkov vas kupuje oblačila in/ali kozmetiko, 28 odstotkov decembrska darila, 21 odstotkov elektroniko, 13 odstotkov pa vas je izbralo odgovor drugo.

Na koncu nas je zanimalo še, kako najraje nakupujete. Kar 67 odstotkov se vas odpravi po nakupih na splet, 15 odstotkov v fizične trgovine, 18 odstotkov pa se poslužuje obojega.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji