z
Razpisi

Razpisi: Veliko priložnosti za medijske agencije

Objavljamo aktualne razpise javnega značaja v marketinško-komunikacijski dejavnosti.

Onkološki inštitut Ljubljana išče pomoč pri izvajanju državne medijske kampanije na temo HPV. Rok za prejem ponudb je 30. april 2024. Razpisno dokumentacijo najdete TU.

Center za kreativnost/MAO objavlja javno vabilo k oddaji predlogov za spletni katalog linije priložnostnih daril pod okriljem znamke MADE IN SLOVENIA. Cilj javnega povabila sta identifikacija in strokoven izbor izdelkov slovenskih ustvarjalcev, oblikovalcev, avtorjev, organizacij ali podjetij, ki bodo tvorili spletni katalog linije priložnostnih daril. Rok za prijave je 5. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Zavod za šport Republike Slovenije Planica je objavil razpis, v katerem iščejo pomoč pri izvedbi medijske kampanje v okviru projekta »zMIGAJ!« Rok za prejem ponudb je 6. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Holding Kobilarna Lipica išče pomoč pri oglaševanju Kobilarne Lipica v različnih medijih. Rok za prejem ponudb je 8. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije išče pomoč pri oglaševalskih storitvah v tujini do konca tekočega leta. Rok za prejem ponudb je 9. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj RS je objavilo razpis, v katerem iščejo pomoč pri  zakupu oglaševalskega prostora v medijih in storitvah za potrebe izvedbe projekta EU projekt, moj projekt 2024. Rok za prejem ponudb je 17. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Javna agencija Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma z javnim naročilom išče pomoč pri televizijskem oglaševanju na italijanskem, avstrijskem in/ali nemškem trgu v letu 2024. Rok za prejem ponudb je 23. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji