hj
Razpisi

Razpisi: Od strategij do digitalnega oglaševanja

V tokratnih razpisih potrebujejo pomoč tri institucije javnega sektorja.

Objavljeno je javno naročilo, v katerem Andragoški center RS išče ponudnika za celostno zasnovo in izvedbo projektne komunikacijske strategije z razvojem kreativne ideje in vizualne identitete za projekt, s katerim želijo dvigniti splošno zavedanje vseh odraslih o pomenu učenja in prispevati k povečevanju vključenosti odraslih v vseživljenjsko učenje. Celotno dokumentacijo najdete TU.

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije išče pomoč pri oglaševalskih storitvah za potrebe SPIRIT Slovenija za leto 2024. Gre za medijski zakup oglasnih površin v Sloveniji (priprava medijskega načrta, adaptacija enostavnih tiskanih in digitalnih oglasov, priprava radijskih oglasov in sama izvedba medijskega zakupa). Razpisna dokumentacija je na voljo TU.

Fakulteta za turizem Univerze v Mariboru je objavila razpis, s katerim iščejo pomoč pri digitalnem oglaševanju, predvsem pri oglasih na Googlu, Facebooku in Instagramu. Več informacij o razpisu si lahko preberete TU.

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji