Zalet za polet
Opaženo

Zalet za polet

Mercator je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvaril novo oglaševalsko akcijo »Zalet za polet«, za katero pravijo, da so z njo dokazali, da priložnosti zbližujejo dobre ljudi.

Kratek opis akcije: V Mercatorju pravijo, da že leta ponosno podpirajo in stiskajo pesti za naše mlade smučarske skakalke in skakalce. Verjamejo, da lahko prav vsak mladi športnik nekoč pristane na vrhu sveta, če le dobi priložnost za to. Te pa se moramo kot družba naučiti prepoznati čim prej, saj so prav mladi športniki tisti, na katere bo padlo breme osvajanja odličij, ko mine vrhunska forma naših trenutnih prvakov.

Glavno vlogo v novem oglasu so prevzele mlade smučarske skakalke in skakalci iz smučarskega skakalnega kluba Ilirija. V zgodbi se jim pridruži tudi njihov trener, spremljamo pa jih med suhim treningom na njihovem domačem terenu – skakalnici v Mostecu. 

Oglaševalsko akcijo bodo pospremili televizijski, tiskani, radijski in digitalni oglasi kot tudi veleplakati in svetlobne vitrine. Na spletu bo kmalu zaživela tudi vrsta digitalnih aktivacij v podporo mladim športnikom.

Sočasno z oglaševalsko akcijo se bo na prodajnih mestih odvila tudi velika nagradna igra, v kateri bo Mercator skupaj z Elanom ter turističnima agencijama Kompas in M Holidays podaril 78 parov smuči Elan in ene družinske smučarske počitnice za štiri osebe.

zalet

Elementi akcije: televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih, nagradna igra

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič, Tanja Prelovšek, Kristina Gregorc in Urška Kovačič

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetnišnki vodja: Miha Avsenik

Oblikovalec: Dejan Kralj

Ustvarjalec video vsebin: Tomaž Radšel

Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Studio Nexus

Sodelujoči pri projektu: Smučarski skakalni klub Ilirija, Elan, Kompas, M Holidays

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji